Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Lisa - 2 april 2015 20:30

Hade jag kunnat lägga upp video-klipp via appen hade det varit ett här.
Men ni får hålla till godo med en selfie eller lyssna på min underbara sångröst på instagram: @lisoball

Har väl egentligen inget spännande att förtälja utan jag ville mest bara säga hej. :)

Av Lisa - 2 april 2015 15:27

Dammade av ett gammalt favorit-recept å bakade frallor till barnen här. :)

Leo smällde en hel å Viggo hans kompis åt en å en halv var. :)
Gott betyg måste jag säga. :)

(Å okej. Jag erkänner. Jag åt också. :P)

Av Lisa - 2 april 2015 13:27

Var å köpte en påsk-present till M å P å blev tvungen att köpa den här tuppen till mej själv. :)

Visst är han söt? :)

Pojkarna plus kompis till Viggo röjer loss på studsmattan å jag ska fira in ledigheten med att baka lite frallor. :)

Fyra dagar ledigt väntar.
Det känns inte alls dumt det! :)

Av Lisa - 2 april 2015 07:33

Hjärtklappningen som uppstår när Anna lägger upp en bild på Maja som påskkärring.

Det här är så typiskt mitt liv.
Fixar å grejar å stimmar.
Men bommar på självklarheter å får halvt om halvt panik när jag inser det i sista minuten.
*emojiapan som håller för ögonen.*

Det var morronens insta-panik det ja...
Pulsen är fortfarande inte normal. :D

Av Lisa - 2 april 2015 06:50

Sista arbetsdagen innan påsk å fyradagarsledigt(Martin å barnen har fem!).

Jag slutar tidigt dagen till ära å har bara ett litet måste kvar å ordna innan jag kan ta helg på allvar. :)

Å så skönt vill jag lova.

Ryggen känns av forfarande, men det är mer som stelhet än smärta nu så jag forsätter hålla tummarna för att det är i dag det släpper. :)

Nu önskar jag er en fin skärtorsdag så hörs vi sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards