Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Lisa - 19 mars 2015 22:33

Jojjomensan.
I dag har vi haft en härlig dag.
Hämtade tidigt å gräddade våfflor.
Planterade lite å lekte både ute(klättrat i plommonträdet. :P)å inne. :)
*peppar peppar* så har det knappt varit några bråk alls. :)

Jag har ju som ni vet tränat med å letat efter en jacka som jag vill prova men som inte verkar finnas nånstans...


Vi har en trivsam å fullplanerad helg framför oss.
Kalas i morron.
Kompisbesök på lördag.
Å obligatorisk middag med Stina å Daniel på söndag.
;D
I mellan allt planerat hoppas jag på harmonisk familjetid. :P
(Hoppas får man ju alltid. :))

Nu ska jag bädda ner mej här.
Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 19 mars 2015 18:03

Torsdag.

Å jag är galet tidig eftersom jag hade ett ärende på stan innan... :)

Får väl ta tag i mej själv å ställa mej på crossen å värma upp en stund. :P

Av Lisa - 19 mars 2015 16:30

En styck 7åring blev riktigt impad när den gamla morsan svingade sej upp i plommonträdet. :)

(Sen att han tog bilder från denna icke så smickrande vinkel å mms:ade till hela sin telefonbok, det väljer jag att se genom fingrarna med! :P)

Av Lisa - 19 mars 2015 13:57

Här sitter jag å mina läbbiga trettiårs-rynkor å väntar på att kaffet ska bli klart. :)

Jag vet inte vad det är med mej denna veckan, men jag känner mej så extremt trött.
Eller i allafall gjorde jag det i går å hela dagen i dag hittills. :(
Måste va sviterna efter helgens sömnbrist.

Å som jag längtar efter ledighet nu.

Nu är det ju inte helg ännu.
Men det är torsdag å sen å i morron ungefär vid denna tiden är den hör igen. :)

Nu ska jag bege mej ut å plantera tomatfrön i mina nya drivhus.

Hörs sen. :)

Av Lisa - 19 mars 2015 09:26

Vaknade med en anigens mindre ångest till denna soliga torsdag.
Tack å lov för det är verkligen hopplöst när den tar över.

Jobbar kortdag, hämtar barnen tidigt å sen hem å dra på en keps sen ut i solen. Det ska tydligen blir mindre av den varan till helgen så det gäller å passa på att tanka D-vitaminer. :)

Hoppas ni får en fin dag.
Så hörs vi senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards