Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Lisa - 10 mars 2015 22:19

Har jobbat, mardröms-handlat, tvingats till kylskåpsstädning å lagat middag.
Biff å brunsås fick göra en efterlängtad comeback.
Bägge barnen tog om två gånger(händer det nånsin annars?!) å ett helt kilo färs gick nästan åt.
3 ynkliga biffar blev det över, å av dem ska jag njuta till frukost i morron. :)
Sen har jag tabatat å se biggest loser å nu ligger jag här.
Nerbäddad.
:)

Tänker dock inte sova riktigt än utan ska se kvällens MittKök på play först. :)

Å i morron är det onsdag.
(Som tiden rusar!!)
Då hoppas jag att min energi håller i sej å på att jag klarar leva i nuet fullt ut. :)

(Fast lite längtan till Malmö-helgen är tillåten. :P)

Kram å gonatt.
Vi syns i morron!

Av Lisa - 10 mars 2015 16:07

Tappade ägg å översvämning i kylskåpet.

Inte precis vad jag hade tid med mitt i matlagningen.. :(

Av Lisa - 10 mars 2015 15:28

Handlade på hemvägen.
Känner mej helt slut.

Det är som jävulen själv tar över Viggo så fort vi kommit igenom dörren till Ica.
Vad jag än gör spårar han ut å gör det ena dummare än det andra...
Fattar inte vad jag har gjort för fel?
Det är ju inte precis så att mina barn är ovana vid å handla.
Sjukt pinsamt är det i allafall, när precis alla andra i butiken bara stirrar. :(


Ändock.
En prima dag för å va en tisdag måste jag säga.
Ska strax ställa mej å laga middag å i kväll blir det en sväng till gymmet å ett tabata-pass. :)

Vi hörs om en stund.
Kram å hej så länge! :)

Av Lisa - 10 mars 2015 08:43

Tänka sej.
Det är tisdag å jag känner lugn å harmoni..?!

Det regnar förvisso i dag, men jag tror ändå att det är ljuset som gör det.

I vilket fall.
Jag njuter så länge det varar.
Å försöker ta tillvara på allt jag får på ett positivt sätt.

Allt känns lättare på nått vis för tillfället.
Kalla det vårkänslor eller vad ni vill. :)

Vi hörs igen i eftermiddag.
Kram å hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards