Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Lisa - 8 mars 2015 19:47

Jag tror nästan att det är omöjligt att va i Mörrum utan att stanna till vid ån. :)

Det är något magiskt med det där.
Så är det bara.
:)

Eftermiddagen spenderades på kalas för Johan å på hemväg därifrån körde vi faktiskt in till stan.
Jag kände ett stor Stina-längt å vi fick ett okej om å titta inom.
Sagt å gjort. De fick väl inte precis så lugn söndagsmiddag som de tänkte, men vårt Stina å Daniel-behov stillades något även denna helgen. :)


Annars har vi ju då varit ute i dag.
Satt upp studsmattan å ätit lunch på altanen. :)
Å cyklat, solat å spelat bandy. :)

Å haft converse-premiär. :D

 

I morron är det dags för ny vecka igen.
Min kära måndags-kollega är på semester så jag ska försöka reda upp å ha huvudansvar(har skrivit en lista så det ska nog går bra. :P) å sen rullar veckan på som vanligt.
:)

Enligt Martins väder-app verkar våren va här för å stanna också.
Å det tackar vi sannerligen inte nej till. :)

Av Lisa - 8 mars 2015 13:06

Välkommen vår-värme å ljus å ny energi.
:D

Våren du är efterlängtad!
Snälla stanna en stund. :)

Av Lisa - 8 mars 2015 11:01

Makalöst härligt! :)

Av Lisa - 8 mars 2015 08:09

Har har vi till å med slutat med å ligga kvar i sängen lite längre på helgmornarna.
Leo sov längst å gick upp kvart i åtta.
Då satt vi andra redan på plats i vardagsrummet. :)

Solen tittar fram ute å det utlovande toppenvädret verkar bli sanning å vi tänker förståss vara ute allt vad vi kan i dag.
Var exakt vi ska va ute är inte riktigt bestämt, det kan bli utflykt eller så stannar vi i trädgården å planterar lite fröer.
Just det sistnämnda har jag lite trubbel med att få till i år, då det är restriktioner över hur man får placera allt för å inte förstöra fönsterbläcken ännu mer. (Jo, det kan ha skvätt lite vatten jämte tidigare år) men jag ska lösa det på nått vis för tomater å chilis bara måste vi ha! :)

Nu ska jag ordna till en riktig söndagsfrukost här.

Vi hörs om en stund! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards