Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Lisa - 7 mars 2015 23:09

En massa god mat å sen en hel del spelomgångar senare...

Så har föräldrarna begett sen hem å Viggo'n somnat.
Jag å Martin forsätter spelandet med en omgång yatzy innan vi tar kväll här.
;)

Av Lisa - 7 mars 2015 20:20

Snabb-tiramisu. :)

Ruggigt bra! :)

Av Lisa - 7 mars 2015 17:55

Edame-bönor, gröna chilis å champinjoner! :)

Å så lite av en grill-buffé.

Å ett himla gott vin till det! :)

Av Lisa - 7 mars 2015 14:12

I kväll kommer M å P hit å äter.
De bjuds på edamebönor, färskost fyllda champinjoner å ostfyllda chilis förrätt.
Grillad fläskfilé, grillad kycklingfilé, jordärtskockssallad, grillsås å kryddsmör.

Å till dessert.
En av mina favorit, i förenklad å glutenfri version.

Nämligen tiramisu. :)

Nu ska jag ordna med dukningen här tänkte jag mej. :)

Annars har jag mest känt mej deppig i dag, men bakgrunden till det tar vi en annan dag.

Vad hittar ni på? :)

Av Lisa - 7 mars 2015 08:57

En sån här galning borde alla ha. <3
Det blir liksom aldrig tråkigt eller ensamt i Leos sällskap.
Eller lugn å ro, eller undanplockat. :P

Martin å Viggo är redan ivägflugna här.
Viggo har fotbollsträning, å jag måste säga att det gick smidigt med det mesta denna morron innan de begav sej.
Martin fick med sej en väldigt detaljerad inköpslista(men jag räknar med minst ett förtydlingssamtal :P) å ska handla under tiden Viggo tränar. :)

Efter träningen ska samma duo in till stan å komplettera med drycker till kvällens middag medan jag å Leo forsätter hänga hemma. :)

Våra planer innebär Uno-spel å sen längtar min kropp efter lite styrketräning så det får det bli. :)

Ni får ha en bra dag!
Så hörs vi igen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards