Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Lisa - 18 februari 2015 19:57

Började dagen med huvudvärk efter en så gott som sömnlös natt.
Klarade mej hjälpligt genom arbetsdagen å några efterföljande måsten.
Men sen gick det inte mer.

Har legat nerbäddad i med en kudde över ögonen sen jag kom hem i eftermiddags å enbart masat mej upp till middagen(tack å lov som sagt att Martin ordnade i dag!) å för att ta ett varmt bad.
(Ett bad som inte hjälpte ett dugg men blev lite mysigt när två små grabbar också tryckte sej ner där i karet. :P)

Nu som först börjar spänningen över ögonen lätta lite, men det känns fortfarande av rejält. :(

Både sömnlösheten å migränen bottnade i en oro för min lilla pappa som blivit dålig.
Faran är avblåst men han är inte i skick att ta hand om våra huliganer så jag fick tack å lov ledigt jag med i morron.
Barnens utlovade badhusbad blir således av så vi ska bege oss till Olofström så tidigt vi kan i morron förmiddag. :)

Nu ska resten av kvällen spenderas framför tv å biggest loser!
Sen ska jag sova å vakna som en ny människa i morron! :)

Barnen å pappan har haft en toppendag här hemma.
Varit ute i timmar å bakat småkakor! :)

Av Lisa - 18 februari 2015 17:58

Sprang förbi den här jackan på Intersport i dag å föll handlöst utan att ens prova den.
(... men nästa gång så!)

Modellen är inte precis ny(har funnits sen 1968 :)) men var har den gömt sej hela mitt liv?
Den är helt ljuvlig för tusan!

Så klassikern från fjällräven toppar numera min önskelista! :)

Av Lisa - 18 februari 2015 15:23

Efter en arbetsdag å sen ärenden på stan med migrän-blixtrar för ögonen ser man ut såhär:

Tackar högre makter för att Martin är ledig just i dag...

Förhoppningvis är jag på benen igen efter en stunds vila här.

Av Lisa - 18 februari 2015 08:42

Familjen är ledig.
Jag ska jobba.
Är orolig i själen å har huvudvärk.
Men onsdagar är överlag alltid bättre.
:)

Å snart är det lov för min del också.
Ändrade planer.
Men det löser sej.

Hörs i eftermiddag.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards