Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Lisa - 29 januari 2015 22:33

Då var denna veckan också passerad.
I morron är det fredag å vi ska lyxa till det med after work med Stina å Daniel! :)

Hell yeah till det.
Var för länge sen vi träffade dom nu! :)

Nu ska jag sova.
Gonatt på er!

Av Lisa - 29 januari 2015 20:24

Har verkligen ätit uruselt i dag å orken på träningen var ju där efter. :/

Men nu väntar en god kvällsmacka med inspiration från best western å mat-Tina.

Keso, avokado, krasse, svartpeppar å olivolja på lchf-klubbens knäckebröd! :)

Mums! :)

Av Lisa - 29 januari 2015 16:21

Tänkte slänga ett snabbt öga på avslutningen på damernas kortprogram i EM.

Men nä.
Kan för allt i världen inte begripa mej på den nya tv:n.
(som vi har haft i över en månad!)

Suck.
Jag klarar mej verkligen inte utan Martin...

Av Lisa - 29 januari 2015 11:35

Ni vet ju att Leo har haft bekymmer med å kissa.
Inte lite ynkligt svid eller så utan så-ont-så-han-gråter-smärta.
I måndags var han på vårdcentralen å fick med sej stark salva, en remiss till barn å en bunte papper.

Martin har ringt barn i dag igen å vi fick en tid.
Om ytterligare en vecka.
Känns väl sådär om ni frågar mej.
Ännu lite längre som den lilla stackaren ska behöva lida å ytterligare än veckan(å sen säkert ännu längre) utan att kunna kissa ut ordentligt... :(

Han har som sagt varit pigg å glad ändå.
Men de senaste dagarna tycker jag att han har varit mer dämpad å klagat över ont i magen i mellanåt.
I dag ville han inte alls till förskolan, men jag(å hans pedagoger) tycker han är glad å leker som vanligt när han får komma dit.
Det svider till i mammahjärtat men vi kan ju inte precis bara gå hemma å vänta heller.

Min lilla krigare.
Han kämpar på å så gör vi...

Av Lisa - 29 januari 2015 10:35

Det fanns fröpåsar på Ica. :)

Snart är det dags å fylla fönstren med små odlingar. :)

Av Lisa - 29 januari 2015 09:59

Först vid frysarna(nästan sist i butiken) skrattar Leo: "mamma, du har kaffe på näsan."

Jag är iallafall snyggt sminkad
(om jag får säga det själv. :) behöver dock en mascara med mer färg å något som trollar bort de där gråa påsarna under ögonen... Men som sagt, ögonskuggan. :))
så det bjuder jag på. :)

Av Lisa - 29 januari 2015 08:31

Vi stack till Ninas å fikade när vi lämnat Viggo. :)
Jag äter frukost å Leo nöjde sej med en pralin. :P

Vi ska handla sen å fixa lite innan Leo ska till dagis å jag till jobbet vid lunch. :)

Det gäller att passa på för å hinna med allt. :)

Hoppas ni får en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards