Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Lisa - 28 januari 2015 21:47

jag hade tänkt å blogga lite vettigt i kväll.
Men sen fick jag huvudvärk.
(As always!)

Jag ger således upp för i dag, å kryper ner under laken vi fick julklapp av Gustav å Elin. :)

(Å ja, jag har Viggos surfplatta på nattduksbordet. Lovade att vänta in en grej på hans hay day. :P)

Anyway.
Jag ville egentligen bara säga gonatt.
Sov så gott! :)

Av Lisa - 28 januari 2015 20:36

Jag äger ett gäng margrethe-skålar från rosti mepal.
De är snygga å ganska dyra, men precis urusla att använda dagligen.
:(
Alla är skavda eller spruckna å nån har jag till å med kastat.

Den här gröna däremot
(har en liknande i rött från Gekås också. :P)
har hållt för idogt användande i snart tio år.

Vid första inblick är skålarna i samma material, men så är nog inte fallet.
Tyvärr hittar jag inte fler eller mindre som den gröna nånstans heller. :(

Å varför berättar jag det här gör er?
Jo för jag undrar förståss vad ni använder för bunkar å skålar hos er?
Porslin, plast, dyra, billiga..?

Av Lisa - 28 januari 2015 18:24

Jag blir lite nostalgisk å frågar Leo "När blev du så stor?"

Han svarar:
"'Men mamma. Det var ju länge sen!"

:D

Tänk, min minsta.
I år fyller han 5.

Av Lisa - 28 januari 2015 17:35

Unnar mej att krypa ner under en pläd å se på tv en stund även fast klockan bara är halv sex.
Var beredd på att spela badminton, men Viggo ville visa sina pappa sina talanger så jag å Leo är hemma.

Jag ser biggest loser för första gången i mitt liv å lipar mej halvt fördärvad!
Herregud alltså.
Heja dom.
Galet modigt att vilja förändras.
Det är inte lätt å leva å att bryta mönster.
Å vem som helst kan tappa fotfästet.
Alla männsikor är värda att må bra å orka å trivas!

Av Lisa - 28 januari 2015 15:52

LC-plättar med Skagenröra.
Det får funka till kvällsmat en träningskväll som denna. :)

Av Lisa - 28 januari 2015 07:34

Lill-lördag. :)

Time flies.
Det är ju galet att halva denna veckan med snart är passerad?!

Hoppas ni får en bra dag! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards