Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Lisa - 22 januari 2015 21:57

... Gah.
Jag är helt slut.
Sabla förkylning!

Borde egentligen lagt mej samtidigt som barnen men har fastnat framför Djurskyddarna på fyran(denna veckan med! :P).
Men när det är slut s-k-a jag bädda ner mej! :)

Å i morron tar vi nya friska tag å drar på semester över helgen! :)

Av Lisa - 22 januari 2015 19:17

Alltså.
Jag har inte glömt bort er.
Bara varit upptagen med å leva mitt liv istället för att dokumentera det. :)
Eller ja. Ärligt talat.
Det har inte hänt någonting värt att dokumentera i dag.

Har jobbat, ändrat pensionssparandet, varit på systemet(å hämtat ut whiskey! :P) å varit på Ica å provianterat till vår trip(Leo provar bil-godiset lite redan nu som ni ser. :P):)

Nu ska jag å Leo gosa en stund, sen ska här packas lite med. :)

Nu vet ni att jag lever i allafall. :)
Hej så länge! :)

Av Lisa - 22 januari 2015 07:47

I daga har vi träningsvärk i våra badminton-armar både jag å Viggo. :)

Barnen hämtas tidigt i dag å nått skoj ska vi nog hinna med innan bank-besöket! :)

Ha en bra dag!
Vi hörs! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards