Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Lisa - 13 januari 2015 22:34

Gjorde mej lite mandelsmör. :)
Var för länge sen nu.
Gott å enkelt å nyttigt! :)

Det är med möra ben jag kryper ner under täcket i kväll.
Nya vikt-rekord på tabatan å jag är galet nöjd med hur veckan har startat på träning å mat-fronten! :)

I morron är det redan onsdag igen.
Får se vad den bjuder på. ;)

Det är lillasysterns födelsedag, men henne firar vi på lördag med det årliga balunset i Hunnemara. :)
Ni som hängt med här länge har kanske koll på att våra barn sover borta vid väl valda tillfällen.
Fem-sex gånger per år kanske.
Å Stinas födelsedagsfest är stående som ett av dom tillfällena å det brukar gå ganska vilt till. :P

Skillnaden i år mot andra fester är att Gustav får sen äran att sjunga "sin" dont look back in anger själv å slipper blir uppringd sent av systrar som ska skråla samma utvalda låt för att uttrycka sin saknad. :)

Om jag är taggad?
Nää då. :D

Det var allt för i dag det! ;)
Vi ses i morron!
Natti natti!

Av Lisa - 13 januari 2015 18:11

Fick en gigant-orkidée av bästa grannarna som tack för vi haft det ruggigt slitiga uppdraget att mata deras fiskar i en vecka. :P

Så fin! :)
Tack snälla!

Av Lisa - 13 januari 2015 16:52

Denna veckan trotsar jag den ständigt biff-önskande familjen å lagar mina favoriter! :)

Fisksoppa.
Kan det bli mer vardagslyxigt? :)

Av Lisa - 13 januari 2015 07:18

Vi är uppe å redo för dagen! :)

En kort dag på jobbet.
Sen ska här hem å kokas fisksoppa! :)
Å tisdag innebär som alltid tabata.
Hur jag nu ska förmå mej att klara något alls med den galna träningsvärken jag redan har efter GRIT:en? :P

Ha en bra dag!
Hörs sen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards