Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Lisa - 9 januari 2015 21:07

Jag säger som Ernst:
" I det enkla bor det vackra."

Ny-gamla ljuslyktor i en liten trälåda. :)

Barnen har somnat, irishen är utbytt mot vatten å nu tänker jag å min carb-koma varva ner till en av världens bästa filmer! :)

Jag sa ju att jag var än nörd.
Å i år kommer en ny film. :D
2015 kanske inte är så dumt ändå..? :P

Av Lisa - 9 januari 2015 18:47

Pyjamasbyxor.
Irishcoffe.

Å vuxna som spelar Hay day.
:D

En helt normal fredag! :)

Av Lisa - 9 januari 2015 18:01

Vardagslyx stavas ibland hämt-mat som genererar noll tid i köket(ibland vill inte ens jag ställa mej där) å mera tid för mys. :P

Jasminris O-C-H vårrullar.
Snacka om carb-koma.
*emojiapan som håller för ögonen*
Men det får det va värt.
Ska ju trots allt till gymmet i morron bitti. :)

Av Lisa - 9 januari 2015 17:30

Om det nu undgått någon är det ju så pass obehagligt att jag i år, 2015, kommer fylla 30.
Än mindre har ni väl missat att jag inte är alls intresserad av att bli äldre.
Ändå.
Det är ofrånkomligt.

Jag funderar faktiskt att slå på stort å försöka välkomna min stigande ålder med en fest.
Jag har ju trots allt inte haft en riktig födelsedagsfest sedan jag fyllde 18.
Å det är ju, uppenbarligen, 12 år sen.
Min vision är en temafest där det är obligatoriskt att klä ut sej.
Till tv-seriekaraktärer.

Jojjomensan.
Vad lämpar sej bättre för en nörd som mej än en tv-serie-fest? :)


Vad jag önskar mej vet jag faktiskt redan.
Att få fira min stora dag i stugan.
(vinnande koncept från förra året!)
Alla ljuslyktor singerade Ernst.
En natt på toftaholms herrgård inklusive maten där.
Å ett växthus.

Med det sagt vill jag dock poängtera att jag är å förblir 29 i FEM långa månader till. :)

Av Lisa - 9 januari 2015 15:10

Allmänt sliten, rufsig å dan.
Nu åker pyjamasbrallorna å ulltofflorna på igen.
Å vi tar ännu en helg! :D
Sämre kan man ju ha det! :P

Det firar vi med en stunds ryggläge tycker jag allt. :)

Av Lisa - 9 januari 2015 07:03

En julklapp som ska med till jobbet i dag! :)

Det var ingen lång vecka det här precis.
Redan fredag! :)
Så efter klockan tre tar vi helg igen! :)
Hurra till det! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards