Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Lisa - 8 januari 2015 21:24

Jag forsätter att plöja gamla mattv-avsnitt på play.

Har nått avsnitt kvar av Timells skärgårdskök å sen hittade jag en säsong av Tinas sommar mat med. :)

Gillar ni mattv?
Finns det nått jag borde se inom den genren? :)

Å när jag ändå är i gång å frågar, kan ni inte snälla tala om vad ni ska ha för fredagsmat i morron?
:D
(Tar max 3 minuter. ;))
Jag har tömt ut mina idéer fullkomligt!

Första vardagen efter jullovet har gått bra måste jag säga.
Ingen större kaos i morse(bara Leo som spårade en stund vid bilen. :))å en hyfsat lugn kväll.
(Vad jag vet. Körde ju å tränade. :P)
I morron är det mer humant å hämtning klockan tre som gäller. :)
Å sen tar vi helg igen. :)

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 8 januari 2015 20:23

Inte min snyggaste bild.
Det medges.
Men gott är det! :)

Av Lisa - 8 januari 2015 17:29

TBA-föreläsning hela dagen, hämta barn å hem å vända.

Nu sticker jag å tränar! :)

Av Lisa - 8 januari 2015 07:25

Här är vi uppe tidigt i dag.

Frukosten är intagen å alla är påklädda utan någon större kaos.
Jag förväntar mej en storm först när Viggo ska dra i gång sitt eviga termobyx-tjafs, men vi kan ju hoppas att det uteblir i dag! :)

Martin har redan kört till jobbet, men vi behöver inte bege oss än på en stund.
Ska va på föreläsning i stan vid halv nio som varar hela dagen.
Ska bli spännande, då föreläsningen berör något jag absolut inte stött på förut. :)

Hoppas ni får en bra dag.
Så hörs vi sen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards