Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Lisa - 6 januari 2015 19:57

Lyckades mobilisera energi nog både till en PW med Sandra, att göra citron/ingefärsdryck å baka ett fröbröd.

En dusch på det.
Sen tänker jag somna på soffan. :)

Av Lisa - 6 januari 2015 19:08

Det har flyttat in en ytterst märklig varelse här under kvällen... :D

Kolla den outfiten alltså. :)

Av Lisa - 6 januari 2015 16:46

I morse var jag pigg å taggad för diverse projekt.
Sen gick det över å jag blev deppig å trött i stället.
Vi masade oss ut å åt grillad korv respektive fralla med mjukost på boön, Å det var supermysigt torts kylan.
Men så mycket mer gör jag nog inte i dag.

Jag avbokade träningen när Stina bangade å det få bli falukorv till middag.
Å det blev inget bröd eller mandelsmör tillverkat.
Luften gick ur helt enkelt.

Det blir så ibland.
Förhoppningsvis har det vänt redan i morron...

Av Lisa - 6 januari 2015 14:12

Kallt men härligt! :)

Av Lisa - 6 januari 2015 11:25

Viggo testar sin nya bakbok! :)

(Minsta bakbokenn av Johanna Wessman.)

Rulltårta it is!

Av Lisa - 6 januari 2015 08:56

Barnen var förståss vakna först.
Å Martin har varit uppe å gjort kaffet.
Men nu är de alla tre tillbaka i sängen medan jag har tassat upp för å dricka lite kaffe innan frukost. :)

Sista röda dagen i dag.
Hur fort gick inte det?
Grabbarna här är lediga i morron också för det är studiedag på förskolan då.

Vi har inget särskilt planerat men jag hoppas barnen kan hålla sams eller sej i från varandra så vi får en härlig familjedag.
Å så tänkte jag baka mej ett bröd faktiskt å försöka strukturerar upp kommande vardag gällande mat å middagar å aktiviteter!

Nu ska jag fixa lite frukost här.

Ha en bra dag.
Så hörs vi! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards