Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Lisa - 2 januari 2015 18:22

Middagen är serverad! :)

Av Lisa - 2 januari 2015 17:23

Å hur firar man det bättre än i klädd blommiga pyjamasbrallor ståendes vid spisen? :P

Det blir en helt underbar middag i dag.
Helstekt å sen marinerad fläskfilé med jordärtskockssallad. :)
Viggo har önskat kall currysås(världens enklaste, CF, curry å lite honung eller äppelbitar) till deras mer naturella kött å det ska dom få! :)

I dag har jag ju jobbat än vända å direkt när jag kom hem körde hela familjen till stan där grabbarna klippte sej å vinterkängor till Leo införskaffades. :)

Handlade ett varv på CG, där jag blev lika arg som vanligt över å inte hitta så det fick bli ett Ica-stopp också, å nu har jag som sagt dragit mej på pyjamasbyxorna. :)

Kvällen ska ägnas åt mys med barnen å sen åt mys med netflix å maken. :)

Övriga helgen går i det stora hela i samma långsamma tempo. :)
Lite träning, en massa familjetid å ett kalas på söndag. :)

Hoppas ni får en härlig kväll.
Så hörs vi igen. :)

Av Lisa - 2 januari 2015 07:16

Undrar just hur många gånger i dag jag kommer glömma bort att det är just fredag..?
Känns mer som måndag tycker jag, även fast det korrekta är å föredra då det innebär en ledighet till. :D

SMHI stormvarnar i dag å det märks att det blåser rejält ute redan nu.
Jag hoppas det inte blir värre, för är det nått jag tycker är obehagligt så är det just storm.

Anyway.
Nu måste jag tassa in till grabbarna i sovrummet å rota fram byxor här.
Ha en bra dag så hörs vi sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards