Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2014

Av Lisa - 28 december 2014 14:29

Slapp-söndag tillsammans med de allra bästa! :)

Av Lisa - 28 december 2014 13:06

Köpte en liten julklapp till mej själv. :)

En liten skugg-palett från Mary Kay.
:)
Älskar den! :)

Av Lisa - 28 december 2014 12:34

Pojkat dressade i nya kläder! :)

Lite synd att jag inte lyckades övertala Viggo till å ta några fler jeans.
:(
Färgerna dög inte till herrn.
Trist, då det inte finns några byxor som sitter så bra på det smala barnet just P.o.p's
Men vad gör man när ingen vägrar? :P

Av Lisa - 28 december 2014 09:53

Tog mej en liten sovmorron såhär på den sista lediga dagen. :)

Vi ska just sätta oss till bords å dagen innebär inga större utsvävningar! :)

Ville mest bara säga gomorron.
Vi hörs sen! :)

Av Lisa - 27 december 2014 20:17

Det där med att boka in ett dop lite drygt 20 mil hemifrån direkt efter tre dagar av julfirande var kanske inte sådär jätte genomtänkt.
Men vi var där å deltog när min lilla kusin välkomnades till den kristna gemenskapen å sa hej till släkten. :)

Å så fick vi känna på snö å shoppa lite smått. Å umgås med pappa å Stina förståss! :)

Men jag kan säga som så, att det är grymt skönt å va tillbaka hemma igen å att i morron tänker jag inte boka in någonting å bara skrota runt hemma! :D

Viggo sov en stund i bilen å är inte i närheten av så utmattad som mor sin så han å Martin tar i detta nu en lite match på ishockeyspelet Viggo fick i går. :)

Själv väntar jag på att min lada å min silo ska uppdateras.
För jojjomensan.
Nu har jag också börjar spela hay day.
*emoji apa som håller för ögonen*

Resten av lördagen ska innebära nervarvning, för stressen gör sej påmind igen nu, när slutet på ledigheten närmar sej...

Hoppas ni har en bra lördag.
Vi hörs igen! :)

Av Lisa - 27 december 2014 15:42

Jo. Jo.
:P

Av Lisa - 27 december 2014 12:34

Rea på P.o.p å faktiskt en hel massa kvar i rätt storlekar! :)

Å så hittade jag faktiskt en nyårsklänning till mej själv på Gina Tricot! :)

Den ska ni såklart få se på sen! :)

Nu är det daga för dop! :)

Av Lisa - 27 december 2014 10:38

I Småland är det snö. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards