Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Lisa - 11 september 2014 21:47

Kvällsmaten. :)
Stekta ägg, paprikasalami, ett gäng tomater å kräftskagen.
Funkade fint!
:)

(Tyvärr inget napp på kattjakten i dag heller. Men hoppet lever än..!)
Nu tar jag med mej Jax(kattversionen that is. :P) upp till sovrummet å somnar till vad blir det för mat på play. :)
Natti natti.
Å hörrni.
I morron är det fredag. :D

Av Lisa - 11 september 2014 21:28

Kvällsmaten. :)
Stekta ägg, paprikasalami, ett gäng tomater å kräftskagen.
Funkade fint!
:)

[Bild]

(Tyvärr inget napp på kattjakten i dag heller. Men hoppet lever än..!)
Nu tar jag med mej Jax(kattversionen that is. :P) upp till sovrummet å somnar till vad blir det för mat på play. :)
Natti natti.
Å hörrni.
I morron är det fredag. :D

Av Lisa - 11 september 2014 19:31

Nej.
Jag har inte glömt er.
Bara haft fullt upp med det gamla vanliga.
Ni vet?
Leta katt.
Jobba.
Träna.

Cirkel i dag.
Jag tänkte ta det lilla lugna med tanke på hur förkyld jag varit, men det gick sådär med en träningspeppad Stina i hasorna som hela tiden mande på mej att ta tyngre vikter. :P
Härligt var det i vilket fall. :D

Resten av kvällen innebär en liten letar-runda till å nått gott till kvällsmat.
Har levt på snabba kolhydrater å två proteinsshakes i dag så jag vill ha nått vettigt i mej med. :)

Vi hörs snart igen.
Kram å hej! <3

Av Lisa - 11 september 2014 11:46

Gympadojor å svarta jeans.
Jag svettas snart i hjäl! :P

Hade lovat mej själv att sluta upp med kattletandet efter gårdagens drama.
Tills det ringde om för tips.
Jag vill bara hem å leta nu.
Men det får vänta några svettiga timmar till...
Hoppas hoppas!

Av Lisa - 11 september 2014 06:28

Usch. Jag hade lite hunnit vänja mej av vid å börja sju...
Men det är bara till å kriga på till fyra.
Å i kväll ska här tränas! :)

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards