Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Lisa - 9 september 2014 21:39

Tur vi har lilla Jaxen. <3

(Även fast han kanske bidrog till Dexters utflytt. :(
Oboj vilket dåligt samvete jag har. :()

Av Lisa - 9 september 2014 20:54

Två veckor sen det bodde två katter här. :(

Å för första kvällen på en å en halv vecka har jag inte varit ute å letat.

Men jag kommer ju aldrig sluta undra vart han blivit av... :(
Min fina Dexter...

Av Lisa - 9 september 2014 19:37

Vad hände?
När blev klockan halv åtta..?

Jag har jobbat hela dagen(svinkul!) å sen hämtat barn, lagat middag å diskat å sen var det kväll.
Jag är faktiskt inte det minsta snorig i dag, å det enda som skvallrar om förkylningen är en något rosslig röst å det envisa locket för mina öron.

Jag vågade mej dock inte på å träna i kväll så det blir troligtvis soffhäng hela kvällen lång å så lite paketinslagning, vår Leo fyller ju fyra år i morron.<3

Vi hörs säkerligen lite senare!
Kram!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo
Av Lisa - 9 september 2014 06:38

Frukost innan jobbet i dag! :)

Jag känner mej tack å lov betydligt piggare i dag.
Visst, förkyld är jag ännu, men inte så hysteriskt som när jag vaknade i går. :)

Ha en bra dag!
Vi hörs senare!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards