Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2014

Av Lisa - 26 juli 2014 09:18

En liten förfrukost i sängen framför en film.
Ibland får man mysa till det ordentligt! :)

Ja, hej på er! :)
I dag tar vi oss en lugn lördag.
Barnen kollar fortfarande på sin film å jag å Martin dricker kaffe på altanen(bara en vecka kvar med denna fina morronvana. hur ska jag klara det? :() innan frukosten ska dukas fram. :)

Dom galna katterna. :)

I dag är det dags för sommaren sista å största fest. Daniels 40årsdag ska firas med pompa å ståt. ;)
Kl. 16 smäller det, då ska här lekas lekar, äta gott å träffa en massa nya människor. :D
Just nu duggregnar det i asarum, vilket känns helt okej för min del, just nu.
Men fram tills festen börjar hoppas jag det har slutat.

Vi hörs igen mina vänner.
Nu blir det frukost! :)

Av Lisa - 25 juli 2014 19:51

Det blev räckmackor till middag! :)

Den här dagen har gått extremt fullt utan att det egentligen hänt nått särskilt.
Jag handlade i förmiddags sen fick jag panik av värmen å tjatade med mej Viggo till havet.
Han ställde upp på villkor att vi skulle till Kollevik å jag försökte verkligen tillgodose hans krav men tyvärr, det var precis smockat med bilar så vi fick ge upp å köra till sternö i stället.
Sannerligen inte min favvis-beach(värsta stekar-stället med en massa smala snygga å unga människor. :/) men där fanns i allafall parkering. :)

När vi svalkat av oss hjälpligt körde jag hem å lämnade Viggo för artisten köra till stan å jaga fest-outfits innan träningen.
Det gick ganska så bra, köpte nya pikétröjor till alla grabbarna å Stina hittade en ljuvlig klänning, men till mej fanns det noll å ingenting. :(
Jag får dras med min svartblommiga klänning från 2009 helt enkelt. :P

Träningen gick faktiskt bra trots den extrema värmen å jag tror inte det finns nått bättre sätt å inleda en helg på än å ta ut sej ordentligt. :)

Nu lägger Martin barnen medan jag tar det lite chill på altanen.
Behagligt ute nu, verkligen. :)

Hoppas ni har en bra fredagskväll nu mina vänner. :)

Kram å hej på er!


Martin's tröja.
Som skulle in högre upp i inlägget egentligen, men vem orkar mecka när det blivit fel? :P
Snygg är den i allafall!

Av Lisa - 25 juli 2014 16:10

Det är 30 grader ute å vad gör jag?!

Galenskap.

Av Lisa - 25 juli 2014 16:08

Det är 30 grader ute å vad gör jag?!

Galenskap.

Av Lisa - 25 juli 2014 12:39

Efter mycket om å men är jag å Viggo äntligen redo för havsbad! ;D

Av Lisa - 25 juli 2014 08:45

En morronruffsig morsa å hennes stora fina pojk. <3

Frukostfrallorna står i ugnen, familjen spelar "finns i sjön" å jag, jag sitter förståss på altanen med mitt kaffe! :)

Dagen i dag har ett par hållpunkter(från 15 å framåt. :P) men innan dess är det oplanerat.
Jag vill naturligtvis bada, men vi får se vad de andra säger on den saken. :)
Efter frukosten bär det dock av till Ica för matinköp.
Middagen för kvällen är ännu obestämd, men jag röstar för räkor jag! :)


Vad ska ni äta i dag? :D

Lilla goset med förståss! <3

Hoppas ni får en fin dag hörrni.
Vi hörs igen, både här å på mitt senaste beroende(gah. Precis som jag behövde fler) instagram(lisoball). :P

Kram å hej på en stund! :)

Av Lisa - 24 juli 2014 23:26

Jag å Jax delar soffa framför orange is the new black.
Ännu en serie som ni bara måste se! :D

Av Lisa - 24 juli 2014 21:10

Jag tycker dom är så galet söta när dom sitter där jämte varandra å äter. :)

En liten.
En stor.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards