Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Lisa - 14 juli 2014 23:46

Snart midnatt å jag ska strax lägga mej här.
Har njutit lite semester med vin med grannar såhär på kvällskvisten efter en ganska så dryg dag.
I morron hoppas vi sommaren ska återvända.
Då ska dagen inledas med en premiär på Bodypump å ska sen avslutas med en träff med gamla jobbpolare! ;)

Vi hörs då.
Kram å hej!

Av Lisa - 14 juli 2014 16:50

Det blir grillat som vanligt.
Under parasollet som skydd för regnet! :)

Enkla laxspett med väggas fiskkrydda å lite olja på.
Å till det två foliepaket,
ett fyllt med potatis kryddad med färsk timjan å salt å peppar, toppat med smör å olivolja
å ett fyllt med knipp-morötter som är kryddade med sesamolja, limesaft å färsk ingefära.

Till detta ska vi ha en kall filsås med hackat ägg, citron å dill i. :)

Vad ska ni ha för mat? :)

Av Lisa - 14 juli 2014 16:30

Jajamensan.
Här ska barnens pool stå nästa sommar.

Av Lisa - 14 juli 2014 13:19

Ni vet ju vid det här laget vilken förkärlek jag huset till kryddkorv.
Allra helst Lithells.
Senaste ut i raden vi testat kommer dock från Scan å har chilismak.
Riktigt god faktiskt!

Å då särskilt med någon av dessa godingar från Johnnys på...! :)

Av Lisa - 14 juli 2014 12:08

Mums! :)

Av Lisa - 14 juli 2014 08:48

Här sitter familjens grabbar å spelar beyblade. :)

Ja hej på er.
Hör har vi en oplanerad måndag framför oss.
Eller ja, Martins dag innebär trädäcksbygge, men vi andra har inte särskilt mycket på agendan.

Kanske skulle man ge sej i kast med nått städ eller röjprojekt om det blir regn, men det vet man ju aldrig om man blir sugen på. :)
Handla å panta lite flaskor ska jag åtminstone försöka mej på, å kanske ett mazarinbak. :)

Nu ska jag duka fram vår frukost. ;)

Vi hörs igen under dagen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards