Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Lisa - 8 juli 2014 21:55

Jag å Dexter ska se på fotbollen.
Eller ja, vi ska nog sova på soffan till fotbollen. ;)

Satans huvudvärk rent ut sagt.
Precis hela dagen har den förföljt mej å jag har varit så trött å sliten.
I det stora hela är det självförvållat då jag får skylla mej själv å på mitt vinintag i går.
Men ändå. Det finns inget tråkigare.

Nu har vi haft en helmysig familjedag trots zombie-varningen på mamman.
:)
Badat i poolen å i Långsjön.
Tapetserat(Martin då alltså), grillat å lekt.

I morron ska vi till havet å så ska jag träna något litet i allafall. :)
Å så ska vi premiär-grilla ribs! :)

Vi hörs då. Med starka krafter å mindre gnäll. :)

Kram å gonatt!

Under inläggets gång blev det visst ett katt-byte. :P

Av Lisa - 8 juli 2014 17:41

Viggo's rum är numera grått å utrustat med en "skrivbordshörna". :)

En tur till Ikea behövs dock innan make over'n kan klassas som helt klar. :)

Av Lisa - 8 juli 2014 17:30

Kryddiga små korvar som passar ypperligt på grillspett.

Finns på CityGross! :)

Av Lisa - 8 juli 2014 16:43

Vårt är grillning! :)

Ribs i morron å kyckling i dag! :)

Av Lisa - 8 juli 2014 14:34

Huvudvärken vägrar släppa trots idoga försök med Treo, Ipren å en massa vatten å bad i barnens pool.

Jäkla skräp detta ju. :(

Har avbokat kvällens träning i brist på energi å lovar dyrt å heligt att hålla mej i från vin ett tag nu.
Åtminstone fram tills lördag. :P


Nu gör vi ett försök med Långsjön.
Kanske kan svalkan där hjälpa? ;)

Av Lisa - 8 juli 2014 08:18

Stupade i säng med världens huvudvärk i går.
Å vakande med den samma. :/
Kombon vin å värme funkar inte precis optimalt för min kropp...

I dag hade vi tänkt oss havet men det lutar åt sjön nu ändå.
Martin är rädd att havet är för kallt å så känns det onödigt å köra långt om vi inte ska va i väg så länge(nån ska ju tapetsera först.. :P).
Vi hinner nog till havet tids nog också så. ;)
Bara jag får bada så ska jag inte klaga. :)

Nu blir det frukost! :)


Vi hörs sen!
Kram å hej! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards