Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Lisa - 4 juli 2014 23:41

Ja.
Ni har ju redan sett det mesta.
Slö-morron, Långsjön, träning å så en räkfrossa på det! :)
Vi har haft en toppen dag förståss å jag är fortfarande extremt mätt. :P
Flädermajonäs var en hit för övrigt, testa det om ni har saft på lager. :D

Är egentligen helt slut men la mej på soffan i hopp om kel med den stora katten.
Men icke, den surpuppan är för upptagen med att va avis på sin nya brossa att han vände å gick upp igen.
Bråken fortsätter, men jag hoppas ännu på ett kortvarigt krig.

I morron fortsätter vi med roligheterna.
Utecirkel får inleda dagen, sen är det en göra-vad-som-behövs/vad-vi-känner-för fram till fyra då det bjuds på grillmiddag i föräldrarhemmet. :)

Nu ger jag mej dock för dagen.
Kram å gonatt!

En extra stor kram till Lotta i kväll. <3

Av Lisa - 4 juli 2014 21:34

Fläderpanacotta å monopol å kaffe! :)
(lever lite wild and crazy i dag)

Av Lisa - 4 juli 2014 19:09

Räkor med majonäs
(i 4 olika former)
Kan va det godaste jag vet! :D

(Notera att tv:n har bytt plats med...?! :P)

Av Lisa - 4 juli 2014 18:27

Fotboll på altanen! :)

Av Lisa - 4 juli 2014 15:25

Flädermajonäs till räkorna följs av en fläderpanacotta. :)


Ska det firas semester så ska det! :)

Av Lisa - 4 juli 2014 12:23

[Bild]

Sjön funkar fint i dag! :)
 

Av Lisa - 4 juli 2014 09:42

Det går åtminstone bra för din å äta i hop. ;)

Av Lisa - 4 juli 2014 09:25

I kväll ska vi fira.
Fira att vi ska va lediga fyra veckor tillsammans hela familjen!
;)
Hur firar man något bäst?
I sällskap med Stina å Co. förståss! :)
Räkfrossa it is! :)

Innan firande äger rum ska här dock handlas lite smått, förberedas lite mat(paj å efterrätt) å så ska jag å systern min fredagsfysa lite med såklart! :)

Kan informera om att det är oförändrat på kattfronten.
Dexter är sur som en citron(men har slutat morra) å Jax är galet nyfiken å glad. :)
Hoppas maktkampen är avklarad snart så jag får min gamla vanliga Dexter tillbaka...
Att det bara inte kunde gått smidigt.
Nu känns det mest oroligt faktiskt.

Nu är det dags för frukost här.
Sen kickar vi gång den här fredagen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards