Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Lisa - 14 juni 2014 20:10

Träning.
Handling.
Fotbollsskola.
Lekplats.

 
Glassbåten.

[Bild]

Tacomiddag.
Frost.(bra film!)
Läggning av barn.

Å nu lite mer gott i glasen å lite infriande av semestern! :)

Av Lisa - 14 juni 2014 18:22

Fläderdrink å Disneyfilm,
sämre kan man ha det! :)

Av Lisa - 14 juni 2014 14:40

Leo-spindel! <3

Av Lisa - 14 juni 2014 12:21

Klockan är bara strax efter tolv å jag har redan hunnit träna, varit på bolaget, hämta kaffe hos Stina å att handla. :)

Träningen var ju då ett cirkelpass, utomhus med löpning mellan stationerna.
Svinjobbigt(särskilt trappintervallerna på slutet!) men riktigt roligt å jag orkade springa alla sträckor. :)
Ska helt klart försöka va med vid fler tillfällen! :)

På Systembolaget impulsköpte jag lite mousserande vin å en rosébox å hämtade ut en grej jag beställt. :)

Har sett en intressant bålaktig historia på Remsans bistro som jag bara var tvungen å testa.
Pimms är huvudingrediensen i denna drink. :)

Nu är Viggo'n på fotbollsskolan å jag fixar lite brunch här till oss andra.
Det verkar som det blir en runda till stan sen också, för å leka på lekplatsen å gå på glassbåten med barnens kusiner.

I kväll ska vi ha familjemiddag i form av tacos då gästerna blivit sjuka.
Ganska mysigt det också tycker jag nog allt. :)

Hoppas ni har en bra lördag! :)
Vi hörs!

Av Lisa - 14 juni 2014 08:13

Inleder dagen men att utmana mej själv.

BIG time!? :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards