Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Lisa - 10 juni 2014 21:52

Ser ni så stark jag är? :P

Är så glad att jag inte bangade träningen.
Nytt pass i kväll som var super kul å får en stor tumme upp från mej! :D


Trots den något stressiga å kaosartade starten på denna tisdag har det varit en bra dag.
Vi har hängt vid Långsjön med Stina å Emelie å Adrian från middag å fram till fyra. :)
Så himla härligt å bada.
Det är verkligen det bästa jag vet det.
Barnen var inte särskilt urspårade heller faktiskt. Lite vanligt tjafs förståss men inget värre. :)

I morron är det dags å jobba igen.
Men bara till tolv.
Är nervös över bemötande å hur jag ska reda upp det som vanligt, men det brukar lösa sej.

När jag slutat ska jag hämta upp grabbarna plus Maja på förskolan, å är det lika varmt som i dag så sticker vi å badar. :)

Sov så gott nu!
Kram å hej! <3

Av Lisa - 10 juni 2014 19:01

Vem vill egentligen stänga in sej på gymmet i dag?

Inte jag i allafall.

Men ändå.
Tabata blir det! :)

Heja mej! :)

Av Lisa - 10 juni 2014 16:54

En gammal trotjänare är på väg att gå i graven.
Den har hängt med sendan jag å Martin flyttade i hop men har slitits ut först nu när Viggo börjat rosta sina mackor varje dag. :)

Nu är jag på jakt efter en ny, gärna snygg men inte svindyr som inte skämmer hela köket om den får stå framme. :)
Vad hittar man det? Nån som har något tips? :)

Av Lisa - 10 juni 2014 13:39

En ypperlig lunchtallrik måste jag säga. :)

Av Lisa - 10 juni 2014 12:33

Lite lunch efter badet. <3

Av Lisa - 10 juni 2014 10:21

Lugn å ledig dag?
Skulle inte tro det va.
Planerna har ändrats flera gånger om, å klockan är bara tio.

Dagen började för ovanlighetens skulle inte särskilt tidigt. Tror både jag å Viggo sov till halv åtta faktiskt.
Leo joinade oss ungefär samtidigt, men fortsatte sova i vår säng, å gjorde det fortfarande kvart i nio när de ringde från förskolan för å tala om att de skulle ha avslutningsfest för 6åringarna i dag men missat att Viggo var ledig.
Det ville vi såklart inte missa så det blev upp å fixa frukost å i väg.
Leo som varken ätit nått vidare i går kväll eller pallar äta precis direkt när han vaknat var illamående å pylig så pass att vi fick vända på Ica å köra hem utan å handla.
Snacka om å va känslig för blodsockerfall. :(

Nu är ungen i prima å piggt skick igen å vi ska slänga i oss lite bacon å äggröra samtidigt som vi packar badväskor, bakar kolakakor å fixar.
Vi ska hämta upp Viggo igen vid elva å köra raka vägen upp till Långsjön. :)

Denna ständiga kaos alltså.
Min andning ligger konstant uppe i halsen å jag skriver lappar å är överallt å rafsar.

Lugn å ro?
Inget som existerar i min värld.
Men jag måste lära mej att kunna slappna av ändå...
Å i dag ska jag få bada. Förhoppningsvis har det en lugnade inverkan. :)

Ha en bra dag! :)
Vi hörs igen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards