Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Lisa - 6 juni 2014 21:29

Ett nytt modem hjälpte tydligen inte.

Vi bara måste skaffa oss en sån där rauter eller vad det heter å förstärka vårt trådlösa nätverk.

Vad ska jag nu hitta på?
Sova redan? :(

Av Lisa - 6 juni 2014 21:15

Är så galet kaffesugen men kan inte sova i natt om jag dricker det nu.

Jag bara måste beställa koffeinfria kapslar nästa gång vi ska köpa nya till maskinen. :)

Av Lisa - 6 juni 2014 20:41

Lite kvällsmat.
Nötter är väl kanske inte det bästa ur low-carb-synpunkt, men jag har klarat hålla min striktare kosthållning hela veckan faktiskt. :)
Ska bli intressant å se nästa helg om det gett nått resultat. :)

Har ju jobbat dagtur i dag, å sen var farmors snäll å stannade med barnen så pass länge att jag hann med fredagsfyset också. :)
Barnen har varit superduktiga men spårade förståss ut en aningens när jag kom hem.
Nu har de somnat å jag sitter på en pall rätt upp å ner vid köksbänken å knaprar på min mat.
Pajen är i ugnen så morrondagens lunch är räddad! :)

Jag måste erkänna att jag längtar lite efter min man.
Har är så gott som aldrig i väg på galej utan oss, bortsett från två Tysklandtriper om året å då rockfestivalen som i kväll.
Han hade jättekul innan när jag pratade med honom men jag saknar honom här hemma som sagt. <3

I morron jobbar jag sju till fyra så jag ska bara vänta in pajen å sen ska jag lägga mej å kolla på Glee en stund innan jag däckar! :)

Tack för idag!
Hej på er! <3

Av Lisa - 6 juni 2014 20:11

Det här tolkar i alla fall jag som ett ja.. :)

Av Lisa - 6 juni 2014 17:53

Fredagsfys före fredagsmys! :P

Av Lisa - 6 juni 2014 11:54

Ja tjenixen på er mina vänner! :)
Har ni en bra nationaldag so far?

Själv är jag på jobb i stan å ska träna med sen när jag slutat innan jag kör hemåt igen. :)

Farmor passar pojkarna medan Martin ska ägna dagen å kvällen(å kanske natten med? :P) åt att rocka i norje! :D

Vi hörs senare igen!
Ha det så bra så länge! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards