Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Lisa - 3 juni 2014 22:31

En sötnos som spatserar på brygga. <3

Dags å lägga sej igen då.
Känner mej ganska redo för det, är helt slut i huvudet faktiskt.

I morron väntar apt följt av ännu en kvälls jobb.

Det återstår bara å säga gonatt då.
Sov så gott.

Av Lisa - 3 juni 2014 21:21

Så fruktansvärt hungrig på hemvägen resulterade i ett stopp på Ica. :)

Har bestämt mej för å "strikta" upp mitt ätande nu dessa sista veckorna innan semestern så det blev åt det nyttigare hållet i allafall. :)

Av Lisa - 3 juni 2014 13:24

Tänkte spräckt mina efterlängtade 3 km i motionsspåret i dag, men blev avskräckt av regnet.

Så jag dammade av en gammal, gammal kompis å körde en timmes pilates med fokus på core. :)
Inte så dumt som omväxling faktiskt, även om det blev lite väl halt utan en matta. :)

Vad tränar ni?
Hemma, maskiner eller pass?
Alla tips å nyheter är välkomna! :)

Av Lisa - 3 juni 2014 09:51

I dag har vi tänt ljus till frukost.

Vardag igen då.
Om än med en mjukstart i å med kvällsjobb.
Känns inte särskilt kul att jag måste ta bilen just i dag med tanke på att det ösregnar. :(

Planen för förmiddagen är att ringa BBB igen, för vi är återigen nätlösa.
Å så får vi se om jag orkar mej på nån form av motion med. :)

Vi hörs igen i vilket fall. :)
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards