Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Lisa - 2 juni 2014 22:27

Den där klockan alltså.
Den knäcker mej. :P
Tick tack tick tack...

Nu är jag nerbäddad (efter att ha sett veckans GoT. Jösses säger jag bara !)å i morron är det back to work.
Kvällstur dock.
Så vi satsar på en film i sängen å lite sovmorron för mamman. :)

Barnen ska till förskolan klockan elva å som det ser ut blir det likadant på onsdag, innan de tar helg igen. :)
Man får passa på å njuta nu, innan skolan börjar å vi ska i väg varje morron. :P

Gonatt på er!
Vi hörs i morron!

Av Lisa - 2 juni 2014 19:54

Kräkvarning i dag.
Det finns ingen större lättnad än den man känner när ett spinningpass är slut! :P
Men nu är det gjort! :)
*pepp pepp*

Av Lisa - 2 juni 2014 16:46

Stekta laxkotletter, pressad potatis, smält smör å ärtor. :)
Kan va det godaste som finns!

(Mycket potatis på sistone. :/
Tur jag ska spinna i kväll. :P)

Av Lisa - 2 juni 2014 16:34

Planeringstavlan är uppe.
Nu gäller det bara att få in rutin på att använda den också! :)

Av Lisa - 2 juni 2014 14:35

Matchande tröjor med varmkorvar på.
Så fula så de blir snygga. :P

#meandi

(förlåt Martin, jag lovar att vi inte ska ha dem samtidigt. Åtminstone inte varje gång. :P)

Av Lisa - 2 juni 2014 13:31

Körde till vägga för å köpa lax till i kväll.

Det blev visst en lunch med. :)

Lite väl trotsigt på slutet men innan dess åt bägge två galet bra å skötte sej exemplariskt. :)

Av Lisa - 2 juni 2014 11:06

T-V-Å veckor kvar till semestern! :)

Några som har morrondoppat sej i poolen. :)

Här har vi varit wi-fi-lösa i ett par timmar.
Ett samtal till BBB å en reset av modemet verkar dock ha löst problemet, åtminstone tillfälligt.
Har mina aningar om just det där modemet börjar bli utslitet å snart har gjort sitt.
Men fram tills dess forsätter vi som vanligt.

Vi har inga större planer för denna lediga måndag.
Om det blir varmt vill jag bada lite, så då tar vi nog oss upp till sjön.
Annars hade det varit trevligt med lite fisk från fiskaffären i kväll å införskaffa lite CG-kött att fylla frysen med. :)

Men vi får se hur det slutar. :)
Nu ska jag försöka mej på lite solning i allafall, å ta en kopp kaffe till. :)

Av Lisa - 2 juni 2014 11:05

T-V-Å veckor kvar till semestern! :)

[Bild]

Några som har morrondoppat sej i poolen. :)

Här har vi varit wi-fi-lösa i ett par timmar.
Ett samtal till BBB å en reset av modemet verkar dock ha löst problemet, åtminstone tillfälligt.
Har mina aningar om just det där modemet börjar bli utslitet å snart har gjort sitt.
Men fram tills dess forsätter vi som vanligt.

Vi har inga större planer för denna lediga måndag.
Om det blir varmt vill jag bada lite, så då tar vi nog oss upp till sjön.
Annars hade det varit trevligt med lite fisk från fiskaffären i kväll å införskaffa lite CG-kött att fylla frysen med. :)

Men vi får se hur det slutar. :)
Nu ska jag försöka mej på lite solning i allafall, å ta en kopp kaffe till. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards