Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under maj 2014

Av Lisa - 31 maj 2014 07:38

Väderappen lovar en fin dag. :)

Ligger i sängen med den bästa av utsikter! :)

Gårdagskvällen spårade ut rejält med övertrötta barn som stimmade till halv elva, men i dag är jag övertygad om att vi ska ha det bättre å lugnare!

Viggo har precis avslöjat att det lilla rosa paketet, som jag råkade se när jag letade efter nässpray i Martins nattduksbord, innehåller en silvrig klocka. :)
Jag väntar tills i morron innan jag öppnar den, men hurra ändå. :P

Leo sover ännu medan de två stora grabbarna redan står nere vid sjökanten med ett varsitt spö i händerna. :)

Planerna för dagen är enbart koncentrerade till mat.
Min önskade sangria ska intas å i kväll blir det grillad fläskfilé, ljummen potatissallad å rabarberkaka med rårörd vaniljsås för å fira. :)

Ha en bra dag!
Det ska jag ha! :)

Av Lisa - 30 maj 2014 19:35

En miljon knott men nu tittar solen fram.

Paradiset på jorden.
Det är det verkligen!

Av Lisa - 30 maj 2014 18:55

Duggregn å ganska kallt.
Men vi är på plats! :D
Dags å njuta!

Av Lisa - 30 maj 2014 16:24

Allt stod packat å klart när jag kom hem så det var bara till å lasta ut å bege oss! :)

Har haft en härlig arbetsdag å känner mej så så glad över att få fira min födelsedag i stugan med min lilla familj(plus m å p). :)

Leo har redan somnat å Viggo kollar på film. :)
Jag har glömt bikini (har dock baddräkten. :P) å shorts, men det ska väl inte precis va sommarväder så det är nog lugnt. :)

Vi ska stanna å äta i Växjö men räknar med att va uppe till halv sju-sju! :)

Vi hörs där ifrån sen! :)

Av Lisa - 30 maj 2014 08:04

Man bara måste älska att börja halv nio.
Tänkte egentligen tagit en morronspinning men valde "sovmorron" i stället. :)
Det innebar just i dag pojkar som kom in till oss tjugo över sex, men vad gör väl det? :)

I dag är det fredag.
Å det är efterlängtat som tusan.
Jobb som ger energi å i kväll sticker vi till skogen! :)

Ha en bra dag!
Kram å hej!

Av Lisa - 29 maj 2014 19:54

Det här är mitt liv.

Galet, uppskruvat å alldeles underbart! <3

Älskade älskade familj.
Vad vore jag utan er?

Sanningen å säga är att jag mår ganska kasst igen nu.
Stress å ångest äter upp mej å jag har extremt svårt att fokusera på det som är viktigt.

Men jag hoppas helgen i paradiset ska ge mej ny energi å kraft att orka rota fram ett lugnare länge i mej själv!

Av Lisa - 29 maj 2014 17:39

Älska! :)

Av Lisa - 29 maj 2014 15:06

Var akut sugen på pulled pork.
Men har inte haft möjlighet att göra det själv denna veckan.
Så jag har köpt den färdiga varianten.

Nån som testat?
Hiss eller diss?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards