Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Lisa - 18 maj 2014 21:40

En liten gos som sovit i bilen hem å inte alls är särskilt trött nu! <3

I morron är jag låtsas-ledig(jobbar kort kväll) å barnens helg fortsätter. :)
Jag hoppas solen kommer tillbaka å så kommer Stina å hänger med oss.

Nu ska jag samtala lite med min 6åring här, sen sova. :)

Måste bara visa vad jag hittade i Kalmar med. :P

Inte mindre än tre stycken linnen köpte jag till mej själv i dag. :)
Det gynnade min garderob att det regnade på östkusten. :)

Det vita med text från Gina Tricot å två enfärgade från Cubus.
:)

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 18 maj 2014 21:00

Följde min impuls å gav mej ut på en löprunda.

Jag var mest ute efter frisk luft, men det blev mer än så.
Nytt rekord för min del. :)

2 km.
Jag vet, noll å ingenting för rutinerade löpare, men för mej; a BIG step! :)

Jag orkade inte ens en halv km i följd när jag gav mej på å springa för första gången.
Men nu 2 km som sagt! :)

Nästa gång orkar jag kanske ännu mer? :)

Av Lisa - 18 maj 2014 18:28

Viggo å söta Sally! <3

Då sitter vi i bilen igen efter en dag i Kalmar som inte blev som vi tänkt, men blev bra ändå. :)
Regnet satte stopp för Ölands-planerna men en picknick inomhus inledde vistelsen.
När barnen började klättra på väggarna så vi gav vädret å lekplatsen en chans.
Väl där öppnade sej himlen å nån ljusning stod inte att finna.
Barnen lekte ändå tappert en stund innan vi gav upp å hämtade bilarna å körde till Hansa.
Där rusade vi in på H&M å köpte nya, torra kläder till barnen så de slapp va blöta på Leos lekland.
Martin, Gustav, Elin, Viggo å Leo åkte för å leka medan vi andra sprang lite i affärer.
Tro det eller ej, men jag hittade både några linnen å en ny bikini till mej själv å nya badbrallor till barnen. :)
Efter shoppingen blev jag avsläppt hos min familj på Leo's där jag med åkte ett par vändor i rutschkanorna. :)

Som avslutning på dagen hämtade vi mat å åt tillsammans med Gustav å Elin innan det var dags för hemfärden. :)
Å här sitter vi som sagt nu, i bilen, trötta men glada. :)

Tack
För
Idag
Allihopa! :)

Av Lisa - 18 maj 2014 16:55

Jag hann med detta jag med. :P

Av Lisa - 18 maj 2014 15:20

Ett gäng drog till Leos lekland.

Ett annat stannade på Hansa. :)

Av Lisa - 18 maj 2014 12:48

Picknick i Kalmar var det! :)

Av Lisa - 18 maj 2014 12:01

På plats i Kalmar.
Regn å kyla hägrar.
Picknicken får äga rum i Gustav å Elins lägenhet. :)

Av Lisa - 18 maj 2014 09:48

Jag varken känner mej eller ser lika pigg ut i dag som i går.
En morron full av bråk å åter bråk kan slita ut vem som helst,
Huvudvärk å stressmage.
Hurra eller? :(

Men men, det vänder säkert!

Har fått rapporter från Kalmar om 35 minusgrader å snöstorm men med hela kofferten full av jackor har vi hoppet uppe för uppehållsväder när vi väl är framme. :)

Trevligt ska det bli i vilket fall.
Alla mina favoriter samlade, det finns inte mycket bättre än det! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards