Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Lisa - 13 maj 2014 21:38

Kan va den absolut bästa låten nånsin! :)
Skrålade rejält i bilen hem från träningen. :)

Jo jag vet att jag är en usel bloggare just nu.
Dålig besöksstatistik å inspiration just nu om jag ska va ärlig.
Det ena föder det andra å så blir man lite off.
Men det brukar vända förr eller senare. Det bör jag ju vet efter sju bloggår! :)

I vilket fall så är morrondagens träningsväskan redan packad.
Spinning klockan sju, innan jobbet, ska bli spännande å se hur det går å om jag är ensam på passet. :)

Martin ska va hemma med barnen i morron då Leo inte varit helt hundra i dag.
På torsdag bör han dock va fit for fight igen. Hoppas vi i allafall. <3

Nu blir det sängen för min del.
Kram å gonatt!

Av Lisa - 13 maj 2014 17:06

Mycket träning bokad denna veckan.
Å tur är väl det i fall jag ska fortsätta äta de mängder jag krängt i dag. :P


Äta pedagogiskt.
Not so lchf. :)
I morron ska jag inte äta kaka till fika! :)

Av Lisa - 13 maj 2014 07:07

Daglig verksamhet i dag.
Innebär vanliga kläder å allt det roligaste med mitt yrke, hela dagen! :)

Här kom barnen upp innan klockorna ringde i dag.
Viggo ska som sagt till förskolan å Leo till farmor, å har vi tur är han frisk när jag hämtar honom i eftermiddag.
Min tanke är nämligen att vi måste försöka oss på att handla hem lite till veckans middag också, men vi får se vad som orkas med.

I vilket fall.
Tisdag i dag.
Hej å hå.
Kämpa på.
:)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards