Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Lisa - 6 maj 2014 22:35

Har bestämt att det faktiskt är hög tid att jag unnar mej lite nya kläder.
Kläder som passar mej.

Ska för det första försöka få tag på ett par sånna här jeans.

Har dom i den ljusa tvätten å jag älskar dom.
Enligt hemsidan ska min storlek finnas i Karlshamns-butiken.

Men sen var det ju det här med toppar.
Jag tar mej liksom aldrig tid till å springa på stan.
Webshoppar i all ära, men just en topp vill jag gärna se i verkligheten innan jag köper den.
Spanade runt lite å hittade ett gäng potentiella kandidater på Cubus som jag ska försöka svänga inom vid tillfälle. :)

Var köper ni era kläder hörrni?
:)

Jag är periodare, men gillar just Kappahl's byxor(bra priser!) å så tycker jag Cubus håller bra kvalité.
På H&M hittar jag antingen hur mycket som helst eller inget alls å Lindex handlar jag ytterst ställen på(förutom underkläder).
Vad finns det mer?

Av Lisa - 6 maj 2014 21:33

Blåbärs-duschtvål å kakao-body butter.
Lite lyx i vardagen. :)

Av Lisa - 6 maj 2014 17:41

Sötunge som äter kex vid en fontän. <3


Det här med tisdagar alltså.
Dom vill sej bara inte.
Å det här tradiga höstvädret är inte särskilt upplyftande det heller.
Tråk, tråk, tråk!

Tack å lov så är det ju en tabata-tisdag i allafall.
Får dock träna själv i kväll, Stina jobbar å Isabell har flyttat, men det ska jag nog klara upp. :)

Mycket roligare än så blir det inte nu.
Men nu vet ni att jag lever i allafall. :)

Av Lisa - 6 maj 2014 09:56

Galet rena tänder, hur gott som helst! :)

Tycker oftast det är ganska obekvämt å bli granskad i munnen, men i dag var det i det stora hela en positiv upplevelse faktiskt. :D

Av Lisa - 6 maj 2014 07:39

Har fått överge dessa små godingar i sängen å masat mej upp.
Barnen skulle egentligen lämnas elva men hade aktivitet redan nio så det blir en tidigare lämning i dag.
Jag fick en snabb-inbokad tid hos tandhygienisten nu på morronen så det passade ganska bra ändå.

Vardagen är tillbaka med gråväder å det känns inte särskilt upplyftande alls.
Det är tisdag i dag, men jag ska kämpa. :)

Dags å servera frukost! :)
Vi hörs sen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards