Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Lisa - 5 maj 2014 22:14

Vi kollade på djursjukhuset på Barnkanalen innan barnen la sej i kväll.
Ett ett avsnitt fick illern Tengil cancer å blev tillslut tvungen å avlivas.
Leo's lilla underläpp började darra å han fick snyftande fram:
"Nu blev jag ledsen att han dog.
Han var ju så söt."

Han var ledsen en bra stund å pratade länge om hur sorgligt det kändes att Tengil fick "avslutas".

Jag är imponerad av hans empati å förmåga att sätta ord på sina känslor.
Kloka lilla pojke.
<3

Av Lisa - 5 maj 2014 20:46

Små kompisar som fikar bredvid vattenfallet i Brunnsparken.
<3

Jahapp.
Ligger i soffan å inväntar veckans GoT å har liiite jobbångest.
Fyra lediga dagar har gått å det har varit ljuvligt.
Vi har både hunnit vila å umgåtts med vänner.

I morron går jag på en ganska intensiv period som pågår fram till nästa helg.
Det blir nog bra, då jag ska va på ställen som inte är helt nya å en hel del inom mitt favvis-område, men jag skulle ljuga om jag påstod att jag var supertaggad.
Nedräkningen till semestern är i gång på allvar, å jag har sex veckor kvar! :P

Veckan bjuder förutom jobb på lite träning, både för mej å Viggo'n å så fyller min lilla mamma år framåt helgen. :)

Ni får som alltid följa med på det mesta! :)

Nu säger jag hej för nu.
Kram på er! :)

Av Lisa - 5 maj 2014 16:24

Tidig middag i dag.
Lite husman såhär på måndagen. :)

Av Lisa - 5 maj 2014 12:28

Av Lisa - 5 maj 2014 10:50

En hatt i h&m's sortiment.
Äntligen.
:D

Av Lisa - 5 maj 2014 10:40

Sådär ja.
Nu sticker vi till Brunnsparken å utflyktar! :)
Naturum, lekplats å fika med Angelica å flickorna. :)
En bra avslutning på långledigheten. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards