Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2014

Av Lisa - 21 april 2014 15:25

Barnen är inlämnade på Småland medan vi andra ska köpa lite tyg å plock. :)

Leo · Lisa · Utflykter · Vardag · Viggo
Av Lisa - 21 april 2014 13:02

I går var det på dagen 7 år sedan jag startade den här bloggen.
S-J-U år?!
Kan ni fatta..?!
:D
Det är galet länge egentligen.

Å inte firade jag jubileet heller.
Men i dag ropar vi hurra för lisoballs blogg å firar med en bild på när jag å Stina skålar i bubbel. :)

Av Lisa - 21 april 2014 10:59

Dansar familjen på frukostbordet! :D

Av Lisa - 21 april 2014 07:46

Vaknade med en svidande hals å ömmande nacke å smög hemifrån med familjen fortfarande sov.
Ska jobba fram till halv två innan jag fortsätter rida på familjens ledighetsvåg å kör på utflykt. :)

Ha en bra annandag påsk. :)

Av Lisa - 20 april 2014 20:27

Mamma har mms:at en hel massa fina bilder från gårdagen.
Gruppbilden bland annat.
Å så denna.
Alla vuxna barn med sina uppletade påskägg! :)

I dag har vi först njutit hemma i trädgården.
Haft besök av Gustav å Elin å Sen grillat lite lunch.
Eftermiddagen har spenderats med påskfirande i Mörrum.
Middag å lek på lekplatsen i vårvärmen. :)

I morron ska jag som sagt jobba en kort vända å efter det ska vi utflykta en sväng i hop med Stina å Daniel. :)
Kul, kul! :)

Nu ska jag klicka i gång femte avsnittet av Glee medan Martin fortsätter makeovern av stolarna i källarn. :)
(Har vi inte bra arbetsfördelning så säg? :P)

Kram å gonatt på er nu! <3

Avslutar med en bild på mina gulliga småsyskon. <3

Helt klart bäst! :)

(Nu tror jag fb-connecten funkar igen, men ni får ju gärna ha för vana att kolla in här via vanlig webbläsare med, då särskilt om det dröjer flera dygn mellan inläggen. :D)

Av Lisa - 20 april 2014 14:29

(Ja ja, det är två av dem som heter andra son-namn, än så länge! :P)

Här är vi.
Alla.
Mamma, pappa å syskon med kärlekar.
Å mina egna pojkar.

Tycker gott det kunde funnits lite fler kusiner också. :P
Men annars, den bästa familjen i världen.
Det har jag det! :)

Av Lisa - 20 april 2014 13:06

Nya sorter. :)
Hat jag sagt att jag älskar kryddkorv!? :)

Av Lisa - 20 april 2014 10:14

Påsk-äggsletande i strålande sol! :)

Å så ägnade vi en bra stund åt att försöka ta en gruppbild. :)

Vi hade en superhärlig påskafton som innehöll allt å lite till. :)
Vi kvart över elva cyklade vi hem.
Viggo trampade på med egen cykel medan Leo, som sovit på soffan, satt bak på Martins cykel utan å säga ett pip. :)

Stina å Daniel stannade en stund på sin väg in till stan å vi kom i säng först vid ett.
Har drömt mardrömmar å varit vaken större delen av natten. :(
Vaknade med huvudvärk å stress i kroppen men ska göra allt vad jag kan för å mota bort sån bråte i dag.

Solen skiner å jag tänker va ute så mycket det bara går.
Å i eftermiddag ska vi fortsätta fira lite påsk med Martins del av släkten.

I morron jobbar jag förvisso, men ska både va på ett favvis-ställe å sluta tidigt så det känns inte så tungt. :)

Ha en bra söndag!
Kram å hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards