Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Lisa - 21 april 2014 20:55

Fler påskbilder då. :)

Jomensan.
I dag har vi hunnit med en hel del.
Först jobb för min del.
Sen hem å vända å vidare på utflykt till det stora möbelvaruhuset i Älmhult.

Mina farhågor om ett knökfullt Ikea besannades tack å lov inte.
Det var nästan mindre folk än vad det varit nån gång innan när vi har varit där. :)
Barnen skuttade glatt in i leklandet medan vi lite äldre tog sikte på textilavdelningen. :)
Väl där hittade vi vad vi sökte, hämtade upp barnen å intog restaurang-avdelningen. :)
Middag, inklusive efterrätter, till hela familjen för 180 spänn, det tycker jag är galet billigt det. :)
En riktigt trevlig utflykt blev det alltså. :)


Väl hemma tog Martin, Daniel å Stina på sej ansvaret för att klä om våra nymålade stolar. :)
Jag övervakade mest på avstånd, men är helnöjd. :)
Både med det helvita bordet å stolarna. :)

Nu väntar veckans GoT å efter det tänker jag fortsätta i serieslukar-andan å stilla Glee-abstinensen. :)

Har gjort ett byte å är ledig i morron i stället för på torsdag å hoppas på fint väder å en sväng till havet för mej å grabbarna. :)

Kram å gonatt på er nu.
Vi hörs i morron igen. :)

Av Lisa - 21 april 2014 19:39

Riktigt snyggt.
:D

Av Lisa - 21 april 2014 18:46

Här händer det grejer...! :)

Av Lisa - 21 april 2014 15:25

Barnen är inlämnade på Småland medan vi andra ska köpa lite tyg å plock. :)

Leo · Lisa · Utflykter · Vardag · Viggo
Av Lisa - 21 april 2014 13:02

I går var det på dagen 7 år sedan jag startade den här bloggen.
S-J-U år?!
Kan ni fatta..?!
:D
Det är galet länge egentligen.

Å inte firade jag jubileet heller.
Men i dag ropar vi hurra för lisoballs blogg å firar med en bild på när jag å Stina skålar i bubbel. :)

Av Lisa - 21 april 2014 10:59

Dansar familjen på frukostbordet! :D

Av Lisa - 21 april 2014 07:46

Vaknade med en svidande hals å ömmande nacke å smög hemifrån med familjen fortfarande sov.
Ska jobba fram till halv två innan jag fortsätter rida på familjens ledighetsvåg å kör på utflykt. :)

Ha en bra annandag påsk. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards