Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Lisa - 15 april 2014 22:00

Är trött i huvudet å lite besviken på arbetsdagen.

Härligt matt i kroppen efter en mycket rolig tabata-träning.
:)

Ska krypa ner å dra ett streck över denna tisdagen å ge jobbet å onsdagen en ny chans i morron.

Å vet ni vad jag längtar efter nu?
Semestern.
Det ska bli så jäkla gott å slippa pussla med jobbtider, dagismöten, stresskola, andra möten å allt.

Länge till dock.
Får sikta in mej på lite påskledighet först å främst! :)

Gonatt på er nu!

Jobb · Lisa
Av Lisa - 15 april 2014 17:03

Inte en enda har presenterat sej för mej i dag å lunchrasten var redan klockan tio.
Jag kan säg att jag haft betydligt roligare arbetsdagar...
Å det märkliga är att ju mer ignoranta folk är mot mej desto mindre lyckas jag lära mej.
Minns knapp namn å än mindre väg till dem jag varit hos i dag.
Något jag fixat efter en förmiddag på andra ställen.
Sorgligt men sant.
Jag kan liksom inte hjälpa att det behövs vikarier...


Är i vilket fall äntligen hemma nu å i full gång med den efterlängtade middagen.
Man blir lite lätt hungrig vid den hör tiden när man inte ätit sen klockan tio.

I kväll blir det tabata som sej bör.
Å sen kommer jag stupa i säng av trötthet.

Tisdagar alltså.
Jag avskyr dem!

Av Lisa - 15 april 2014 11:52

Här är jag.
Fullt ös, men det funkar bra tycker jag! :)
Svårt när allt är nytt å då framför allt när man inte är hemma i "byn". :D

Kommer va ganska trött i kväll men det ska nog lösa sej. :)

Jobb · Lisa · Vardag

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards