Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Lisa - 6 april 2014 21:34

Då var den lediga helgen slut.
Vi har haft det lugnt å skönt men som alltid gick det på tok för fort.

I morron är det dags för vardag igen å jag ser fram emot denna veckan som innebär jobb både inom daglig verksamhet, på mitt gamla, gamla sommarjobb(där jag inte varit sen 2009!) å så helgen i hemtjänsten på landet där jag verkligen trivs. :)
Å dessutom ska jag på mitt första personalmöte å träffa mina "boknings-kollegor".

Mycket jobb blir det, men även en hel del annat.
Bankbesök(skriva om lån, organisera ekonomin) å träning å familjeliv. :)

Nu önskar jag dock gonatt!
Kram å hej!

Av Lisa - 6 april 2014 19:48

Efter att ha velat fram å tillbaka hela dagen slutade ändå med ett litet hemmatränings-pass.
:)

En snabb-dusch nu å sen väntar veckans MM-avsnitt under en varm filt. :)

Av Lisa - 6 april 2014 16:53


Äntligen ska abstinensen efter drakar, maktkamper å Jon Snow stillas. :D


Av Lisa - 6 april 2014 15:09

Bröd, potatis å socker i går.
I dag, lite detox, men fräscha köttfärsfyllda paprikor å tomatsås till middag. :)

Av Lisa - 6 april 2014 13:07

Jag å Leo hälsar på mormorn lite. :)

Av Lisa - 6 april 2014 09:54

Hejsan på er! :)

Slocknade omgående efter att jag lagt men har sovit oroligt i natt.
Vaknat en massa gånger så jag känner mej ganska trött ändå.
Det är grått å trist ute å vi är lite on hold här i väntan på att dagens ska planeras upp lite.
Viggo ska ringa en kompis å Martin ska med i väg en sväng sen.

Vi får se vad som händer helt enkelt. :)
Vi hörs sen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards