Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Lisa - 2 april 2014 21:38

Det kan hända att jag hade haft något vettigt att diskutera eller förtälja hör i kväll.
Men nä.

Jag följer morgonens planering å bäddar ner mej framför Sherlock.
Å pustar ut.
För första gången i dag! :)

(Är för övrigt mycket glad att jahaja jobba på boende i morron. Om vänster tänker fortsätta såhär menar jag. :P)

Av Lisa - 2 april 2014 19:10

Fick ett sug å fixar (lchf-)pizza till mej å maken i kväll. :)
Kanske får vi sitta ner å äta den i lugn å ro med? :P

Av Lisa - 2 april 2014 17:19

Diamanten.
Igen.

Är ganska fascinerad över att min treåring både räknar pengar å steg enligt tärningen som ingenting! :)
Det är bra gjort för å va så liten tycker jag!

Av Lisa - 2 april 2014 06:08

Då så.
Vanlig morron igen å alla ska i väg.

Barnen börjar med en lång dag å jag ska på två ställen.
Känns redan lite som jag längtar tills lugnet lagt sej i eftermiddag.
Eller ja, kväll snarare.
Ska bara plocka upp barnen fort när jag slutat vid fyra, å sen hem å mata, framför allt Viggo'n som ska på pingis-träning vid halv sex. :)


Sista Sherlock-avsnittet i sängen, det är vad vid tar sikte på denna trötta morron. :P

Ha en bra dag! :)
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards