Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Lisa - 27 mars 2014 20:47

Jojjomensan.
Soffbild it is! :)

Det blev sannerligen en märklig dag.
Nu igen.
Vab hit å vab dit å extremt dåligt samvete än.
Mest gentemot Viggo men även mitt jobb å dagis.
Inget jag kan göra ogjort, så jag måste släppa det nu.

Moving on then!

Har tränat cirkel med Stina i kväll å det var kul som alltid. :)
Känner mej ganska så stark just nu å träningen ger verkligen energi! :)

På hemvägen hämtade jag kvällsmat i form av sushi å körde inom Coop å lastade bilen full med (ekologisk) jord! :)
Kanske kan vi fixa i drivbänken å peta ner lite fröer till under morrondagen! :)

I morron ja.

Då firar vi in veckans enda, riktigt, lediga dag.
Min plan är att inte lämna sängen förrän tidigast klockan åtta. :P
Dagens ska ägnas åt att kurera bort den här märkliga sjukan å bara vara.
Har vi tur kommer solen med! :)

Vi hörs då.
Kram å gonatt!

Av Lisa - 27 mars 2014 14:46

 

Den här sötnosen gör inte så mycket annat än å ser på tv i dag.

(det där med apple-tv är för övrigt det bästa som flyttas in här efter smartphonesen! :P)

 

Jag är fortfarande precis rosenrasande på mej själv å mitt betende i morse.

Tänk att jag till å med belv arg på den stackarn. :(

Å så skämas jag. Personalen på dagis måste ju tycka jag är helt utspårad som lämnade in en så gnällig unge som verkligen visade sej vara sjuk. :(

 

Förhoppningsvis får kvällens träning mej på bättre humör(om jag nu kan komma i väg) för just nu är jag inte särskilt kul alls.. Å det kommer ta ett bra tag innan jag förlåter mej själv för min dumhet!

Av Lisa - 27 mars 2014 09:40

Tio tidningar senare hittade jag äntligen receptet jag letat efter.

Mitt största i-landsproblem helt klart, att hitta recept jag fastnat för bland alla tidningar, böcker, bloggar å matsajter!

Av Lisa - 27 mars 2014 07:35

I dag tar jag priset som den absolut sämsta mamman i världshistorien.

Viggo har pylat å tjatat om att få va hemma i dag sen fem i morse, men jag trodde han överdrev å lämnade dem på dagis.

Hann inte ens fram till extrajobbet innan de ringde från dagis å jag fick vända å hämta hem honom.

Satans skit rent ut sagt å stackars barn.

Hoppas ingen annan hann bli smittad.

Kan inte låta bli å ha dåligt samvete över Leo's mage heller, kanske han var sjuk på riktigt i början av veckan han också å så har jag lämnat honom å låtit honom smitta ner hela bygden? :(

Fyyyy faaaan.

:(


Awarden för världens sämsta vikarie kammer jag nog också hem nu, med tre akuta vab-tillfällen sen jag började i bokningen.


Vad lär vi oss av detta?

Jo, att lyssna in på barnen, att de är viktigare än nått jobb i världen å att det inte är meningen att jag ska jobba extra.


Å att jag f*n skulle ha stryk som prioriterar så förbannat dumt.

Jävla idiot rent ut sagt!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards