Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Lisa - 23 mars 2014 19:59

Sååå trött.
Tycker det är lite orättvist.
Det var liksom inte jag som drack 25 Mora-nissar eller Captain Morgan å Cola på löpande band..?! :P


Vi har haft en mycket fin söndag vi.
Träningen blev lite kortare än vi tänkte från början, men det kändes okej en dag som denna. :)

Det sista myset är vad som återstår av helgen.
MM å Sherlock i en renbäddad säng. :)

I morron inleder vi en ny arbetsvecka.
Tre olika arbetsplatser på fem arbetsdagar för min del. Ska bli spännande! :)

Nu säger jag tack å hej för i dag! :)
Kram å gonatt!

Av Lisa - 23 mars 2014 14:34

Leo har plockat en söt tussilago. :)


Har precis kommit hem igen.
Det regnade ungefär hela tiden vi var uppe vid Mien men det var himla härligt ändå. :)
Vi grillade korv å strosade runt. :)

Nu ska vi mysa ner oss allihopa framför en film å vila en stund.
Kom i säng vid halv två å det börjar kännas lite grann i mina redan kliande ögon(allergi maybe? :().

Vid halv fem ska jag till Motiva å träna cxworks+spinning å sen har vi bestämt att vi ska unna oss lite take away i form av thaimat till söndagsmiddag. :)
En bra avslutning på en prima helg där finalen blir veckans MM följt av första avsnittet på Sherlock säsong 3. :D

Hoppas vi hörs senare!
Kram å hej för nu! :)

Av Lisa - 23 mars 2014 12:30

Av Lisa - 23 mars 2014 11:42

Å självklart så ösregnar det. :P

Av Lisa - 23 mars 2014 10:57

Mot skogen! :)

Av Lisa - 23 mars 2014 08:50

Diamanten, vad annars?
:)

Hör har vi vaknat till solsken.
På tok för tidigt som alltid men jag har åtminstone slumrat fram till nu. :)

I dag ska vi köra upp till Mien å hunnamåla med bilen full av korvar å bröd. :)
Ska bli underbart härligt! :)
Vi ska äta frukost å dona lite sen sticker vi. ;)

Ha en bra söndag.
Vi hörs!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards