Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Lisa - 21 mars 2014 19:19

Kollar in Barnkanalens fredagsunderhållning Piraterna, verkar hel-kul! :)
Barnen är helt frälsta! :)

Barnkanalen för övrigt, varför har vi inte utforskat den innan?
Det är ju BRA tv(särskilt om man som tidigare jämför med Ben10). :)

Av Lisa - 21 mars 2014 14:58

På Viggo's begäran spenderar jag eftermiddagen i rollen av "skolfröken".

:)

Just nu har vi dock rast. :)

Herregud, som han påminner mej om mej själv den pojken.
<3
Det känns det var jag nyss, som lekte skola å var eleven å krävde att mamma å pappa skulle skriva bokstäver med mej!
Till hösten blir det verklighet.
Hur blev han som nyss var min första mini-bebis så stor?!
;)

Av Lisa - 21 mars 2014 14:29

Om ni liksom jag lackar ur efter ett hundratal avsnitt av Ben10 på Neflix.

Å önskar att barnen kunde se på nått pedagiskt som omväxling kan jag tipsa om UR/barn å framför allt Livet i bokstavslandet som vetgiriga Viggo föll pladask för. :D

 

Av Lisa - 21 mars 2014 12:58

Det är nått visst med fredagar ändå. :)

Barnen är upphämtade å var å en pular med sitt.
Alla måsten inför helgen är gjorda(något sånär. Lite städning återstår.. :P)
I kväll blir det hemmagjord pizza å tid med familjen! <3

Av Lisa - 21 mars 2014 10:27

Å alla rabattcheckar hemma.
Hur tänkte jag nu?

Av Lisa - 21 mars 2014 09:10

Dags för sommardäck! :)

(Att stå i en verkstad å huttra i hop med bilproffsiga män känns inte precis som mitt rätta element.. :P
Men jag är glad att det finns proffs å tillgå för sånt här. :))

Av Lisa - 21 mars 2014 07:56

Fick ett läppglans av världens bästa granne!
(Tusen tack! <3)

Vi ska nog trivas i hop! :)

Av Lisa - 21 mars 2014 06:53

Spela memory med Leo innan morron-koffeinet kickat in.
Jag fick fyra par å han resten! :)

I dag har jag ett återbesök hos terapeuten å en akupunkturtid innan vi tar helg på riktigt. :)
Har ju inte precis haft den tuffaste av arbetsveckor, men ledig helg är aldrig fel ändå. :)

Ha en bra fredag hörrni så hörs vi strax igen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards