Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Lisa - 15 mars 2014 19:28

Är tillbaka i stugan igen å inväntar gladiatorerna.
Det blir premiär för barnen.
Tänkte det kunde va mysigt å följa ett program tillsammans hela familjen nu när barnen är så stora.
Att jag sen råkar tycka att just Gladiatorerna är ganska så tråkigt försöker jag ignorera med hjälp av ett glas vin. :)


I morron ska vi inte bada men väl besöka leklandet innan vi kör hemåt igen.

Det är sååå skönt med semester. :)

Av Lisa - 15 mars 2014 13:21

Är hemma i stugan en sväng å äter lunch å vilar lite innan vi ska tillbaka till området igen. :)

Av Lisa - 15 mars 2014 08:19

Morronhälsningar från Rödby. :)
Vi har varit vakna en bra stund.
Leo började ropa tjugo i fem, men somnade tack å lov om en timme innan det var dags å stiga upp. :)
Viggo hade planerat att de skulle smyga upp å spela diamanten innan vi vaknade, men hans lillebror var inte helt med på noterna där. :P
Men det är tanken som räknas, tycker ni inte? <3

Om nån undrar om den där stormen som härjar i Skåne även håller till i Danmark kan jag meddela att det blåser rejält här också.
Med vanliga otur stänger de väl bron i morron när vi ska hem så vi blir strandsatta på fel sida sundet. :P


I dag ska vi såklart bada. :)
Hänga på låset nu vid nio å sen hem å pausa vid lunch å sen dit igen i eftermiddag. :)

Återigen konstrar jag hur skönt det är med semester.
Jag längtar sannerligen inte hem ännu.
Det här var precis vad jag behövde!

Hoppas ni får en bra dag!
Kram å hej.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards