Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Lisa - 14 mars 2014 22:10

Efter en omgång monopol(som Martin vann. såklart!)ger vi oss å går å sover å laddar inför en dag i badlandet i morron. :)

Semester är världs alltså! :P

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 14 mars 2014 18:44

Taco's i stugan efter ett par timmars rutschkane-åkande(Leo är helvild förståss, Viggo lite mer försiktig som vanligt. :P).

Nu ska vi spela diamanten innan barnen ska bäddas ner på sitt loft. :)

Vi njuter kan jag lova.
Det gör vi verkligen. <3

Av Lisa - 14 mars 2014 14:39

Väskorna är inburna å sängarna fördelade.
Nu drar vi å badar! :)

Av Lisa - 14 mars 2014 09:52

Helt innan tidsplanen med! :)
Nu styr vi bilen söderut.
Ett matstopp i Karlslunde å sen vidare till Rödby! ;)
Hurra hurra!

Av Lisa - 14 mars 2014 08:08

Jag har hört att det finns mat i Danmark.
Men man kan aldrig va helt säker! :P


Ja herregud.
Vi har packning som tyder på en tvåveckors-semester, minst. :)
Tur vi har en bil som är noga utvald efter sitt utrymme(det enda jag kollade när vi köpte ny! :P)

Leo har fyllt en tygkasse med djur å Viggo har packat ner en massa småbråte, som han aldrig leker med, i en ryggsäck.
Lite frukost i magarna å montering av tunnbröd respektive omelett-rullar sen är vi redo att bege oss! :)

Lycka är vad jag känner i dag.
Att vi har en hel helg med bara familjetid framför oss.
Barnen har längtat å all tid finns för dem!

Vi hörs senare!
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards