Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Lisa - 13 mars 2014 21:28

Väntar in kvällens sista projekt(frukostfrallor lc/gf) å inventerar mina listor.
Det mesta är klart, förutom färdkosten som jag ska fixa i morron bitti. :)
Herregud så skönt det ska bli å komma i väg. :)

Börjar känna mej ganska så trött å jag skulle tro att det är känningarna efter akupunkturen.
Nån huvudvärk har jag dock inte å jag kände ingen märkbar fysisk trötthet på träningen heller. :P
Håll tummarna för att helgen fortsätter så. :)

Tror faktiskt jag ska satsa på å bädda ner mej inom det närmsta.
Vi ska inte köra hysteriskt tidigt, men siktar på å va i väg till senast tio. :)

Vi hörs i morron!
Kram å gonatt!

Av Lisa - 13 mars 2014 13:59

Spelar kubb själva medan jag betar av på att-göra-listan! <3

Av Lisa - 13 mars 2014 13:14

Kokos-plättar, vanilj-grädde å färska bär ska intagas på altanen. :)

Av Lisa - 13 mars 2014 09:19



  Leo ska på semester. <3

Jajjamensan.

I morron är det äntligen dags för vår efterlängtade familjetur till Lalandia. :)

I dag ska det packas å handlas å bockas av på listor.

Hade faktiskt helt ärligt hellre stuvat in barnen å åkt till havet än å spendera en massa tid inomhus, men tiden är tyvärr för knapp för det.

Men en tur ut i trädgården måste vi hinna med, för solen skiner för glatta livet å jag längtar ut!

Först på dagens agenda blir det tråkigaste, nämligen att handla, jag älskar förvisso å köpa mat, men verkar aldrig få pli på mina barn å får svettas å skämmas v-a-r-j-e gång vi är i affären.   


Jag vaknade med huvudvärk i dag också. :(

Hoppas, hoppas verkligen eftermiddagens behandling verkar omgående.

I annat fall får jag bunkra värktabletter, för den här helgen ska banne mej inte få bli förstörd!


Hoppas ni får en bra dag.

Vi hörs igen förståss. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards