Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Lisa - 12 mars 2014 20:28

Här ligger jag med min träningsvärk å huvudvärk å ser på mästerkocken innan tv:n tas över av CL.

Längtar mej halvt fördärvad efter morrondagens akupunktur å hoppas för allt i världen att jag, trots det långa uppehållet, inte blir däckad å påverkad med tanke på helgens resa.

Förutom just akupunkturen så ska vi handla å packa i morron. :)
Å så ska jag trycka in ett cirkelpass på kvällen med. :)

Vi hörs under dagen med ditten å datten som vanligt. :)

Kram å hej nu! :)

Av Lisa - 12 mars 2014 11:06

Ett vitt vintrinskåp.
Han kan den där målaren. :P

Av Lisa - 12 mars 2014 09:50

Vårkänslorna är ett faktum! :D

Av Lisa - 12 mars 2014 08:33

Här vaknar man å känner sej pigg å utvilad men möts ändå av det här spöket i spegeln. :P
Påsar under ögonen de luxe å jag behöver akutare än akutast tips på enkla å bra concealers?
Gärna nått vattenfast som håller en hel dag..? :)


Känner mej som sagt ganska pigg i dag, men ack så leabröten.
Jag kan säga som så att om Martins teori om att bara otränade personer får träningsvärk stämmer så har jag fortfarande långt kvar.
La till lite extra på vikterna i går å det känns i dag vill jag lova. Överallt! :D

Dagen i dag är minutiöst planerad.
Först ut är förskolelämning å Leos utvecklingssamtal. :)

Dags å sätta lite fart nu! :)

Ha en bra onsdag!
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards