Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Lisa - 10 mars 2014 21:40

Här är jag.
Lite trött men nöjd med min första insats i "bokningen". :)
I morron väntar dagpass på ett annat nytt ställe i stan.
Ska bli skoj. :)
Tror verkligen att jag kommer trivas med det här arbetsformatet. :)

Det blir allt vad uppdatering jag hade å bjuda på i kväll. Ni får hålla till godo med det lilla helt enkelt. :)
Nu ska jag krypa ner.
Kram å gonatt!

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 10 mars 2014 09:03

Solen skiner å vi har vaknat på ett prima humör allihopa! :)
(Eller jag kan bara redogöra för oss tre som tog sovmorgon. :))

Den efterlängtade Lalandia-veckan är här å nu räknar vi ner dagarna till fredagen! :)

Lättnaden i mej bor fortfarande kvar å det är underbart.
Hoppas det här blir min räddning.
I kväll väntar jobb på nytt ställe, i asarum dock så logistiken funkar av sej självt.
Skönt sådär på första dagen. :)

Nu ska vi hugga in på frukosten här.
Vi hörs senare!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards