Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Lisa - 9 mars 2014 20:04

Avslutar denna lediga helg med att slumra på soffan tror jag bestämt.

Sov som en kratta i natt(inte helt oväntat när man dricker irish coffe efter tio! :P) å lägg sen till bad å kalas på det så kanske ni är med på att jag är sliten..?;)

Har haft en toppenbra ledighet å går in i en ny vecka, som ny på jobbet, varje dag, med en helt annan energi än jag känt på länge(är taggad även fast jag är dödstrött nu!).
Jag ska jobba på två olika ställen å sen har jag stress-skolan på onsdag innan semester å Lalandia-trip till helgen. :)
Känns prima!

Nu önskar jag gonatt, vi hörs i morron! :)

Av Lisa - 9 mars 2014 14:50

Så stor.
Älskade Viggo:n! <3

Av Lisa - 9 mars 2014 14:32

Väst, solglasögon å tygskor! :)

Å ett nytt, vitt, mobilfodral! :)

Av Lisa - 9 mars 2014 13:19

Varm chips efter ett par timmars badhuset! :)

Av Lisa - 9 mars 2014 09:29

Här vi.
Martin som målar klart vitrinskåpet å barnen som leker.
Å så väntar vi.
På mormorn å morfarn som ville ta med barnen till badhuset. :)
Olofström blir det i dag å jag tänker också följa med. :)

Det verkar bli härligt väder i dag med, så jag hoppas att vi hinner va ute en lite stund i eftermiddag.
Viggo har tjatat efter studsmattan sen han vaknade så jag gissar att han också vill ut. :)

Vi ska hinna med ett kalas för å fira Johan med så vi kommer lätt fördriva denna dagen. :)

Hoppas ni får en bra söndag! :)
Vi hörs! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards