Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Lisa - 7 mars 2014 22:13

Är precis utmattad.
Försöker se film men det lutar åt en tidig kväll i kväll.
I morron ska jag å Leo gympa å på kvällen kommer Stina å Daniel å lagar middag. :)
Där i mellan hoppas kunna träna, njuta av den utlovade vårvärmen å bara hänga med familjen. :)

Vi hörs då! Kram å hej!

Av Lisa - 7 mars 2014 18:07

Ett glas cava i väntan på helgrillad fläskfilé å potatis(jo just de, min mage kommer bli pissed. :P)/ruccola/vb-ost-gratäng. :)

Hörde jag ledig helg?
Det klingar fint det! :)

Av Lisa - 7 mars 2014 15:19

Måste säga:
McDonalds i Karlshamn har briljant service när man äter där med barnen!
Nu springer vi kanske inte ner dörrarna här, men jag får alltid hjälp å barnen får alltid ett leende!
:D

Av Lisa - 7 mars 2014 14:14

Vindkraft.
Helt klart roligast!

Av Lisa - 7 mars 2014 12:24

Färdigt.
Klart.
Över.
Nu börjar vi ett nytt kapitel.
En väg till bättre mående å tillvaro.
Förhoppningsvis har jag äntligen lyckats fatta ett bra beslut.
För alla parter!


Nu ska jag plocka upp mina ungar å sen ska va inleda helgen med experiment å vetenskap tillsammans.
Å i kväll ska jag banne mej fira med ett glas bubbel. :)

Av Lisa - 7 mars 2014 06:16

I dag ska jag fira fredag med en sista dag på på jobbet(jo nu igen).
Ska passa på å plocka ut ett par intjänade komp-timmar, sluta tidigt å ta med mej barnen till kreativum! :)

Framåt kvällen ska vi grilla å välkomna en ledig helg! :)

Det känns bra nu.
Det gör det verkligen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards