Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Lisa - 19 februari 2014 22:44

Vår bostad.
Home of the dinosaurs! :)

Överallt.

Av Lisa - 19 februari 2014 22:27

Herregud vad jag är slut i huvudet.
Det har varit ganska tufft denna veckan å förra.
Så mycket nytt å så mycket oro å väntan å anspänning i alla läger.
Nu tar jag dock ett kliv i från allt som har med jobbet å göra.

I morron ska barnen klippa sej å om jag känner mej hågad nog ska vi kalashandla efter det. :)
Kvällen bjuder på cirkelträning å det ska bli så kul. :)

Nu ska jag dock ta katten med mej till sängen å bädda ner mej.
Å verkligen njuta av tanken på stötvis inte måste stiga upp från sängen förrän tidigast klockan nio. :)
Att Viggo troligtvis kommer vakna redan vid sex, det tänker jag förskjuta! :)

Kram å gonatt på er! ;)

Av Lisa - 19 februari 2014 18:20

Barnen badar.
Pappan kollar dem.
Mamman stjäl en sekund framför curlingen å drar en lättnadens suck.
Herregud så efterlängtad denna ledighet är!

Av Lisa - 19 februari 2014 15:57

Jag säger bara:
FEM lediga dagar nu då! :D

Galet skönt! :P

Av Lisa - 19 februari 2014 06:05

Onsdag.
Riktigt tungt å gå upp å jag har sovit som en kratta.
Svårt å somna å vaknat en massa.
Längtar till i morron när vi inte behöver gå upp tidigt. :)

I dag väntar som sagt jobb å apt.
Har inte alls lust utan vill hellre ligga i sängen, men det brukar gå fort när man väl är där.

Hoppas ni får en bra dag!
Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards