Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Lisa - 12 februari 2014 20:23

Ja precis.
You know the story.
Jobb, vardag å soffkvällar.
Just denna veckan är ekorrhjulet inställt på en hög växel, men sex arbetsdagar varav hela tre sju-fyra dagar nu är avverkade.

I morron är det dags för första kvällen på nya. Känns lite smånervöst, men det ska jag nog reda ändå. :)
Innan dess ska jag fortsätta akupunkturbehandlingen å greja med diverse måste(as always!).

Längtar till fredag å helgen(trots att jag jobbar!).
Då bjuds det på umgänge med min härliga familj, hela gänget då alltså.
Pappans 60 årsdag ska firas på lördag kväll å på fredag ska vi bjudas på alla hjärtans dag middag av Daniel. :)
Ni hör ju själva hur underbart det låter va? :)

Nu ska jag hålla kväll här framför tv:n så hörs vi i morron igen.
Kanske rentav med annat än bara soffrapporter? :)

Av Lisa - 12 februari 2014 17:45

Här har vi det som vanligt.

Har jobbat.

Lagar middag.

Å så har jag äntligen beställt en ny telefon, men fungerande wifi! :D


 

En guldig iphone 5 s som kanske till å med är här innan helgen. :P

Av Lisa - 12 februari 2014 06:48

Då kör vi igen.
Upp å i väg å hemma sent.
Skulle egentligen haft kvällen i dag, men bytte till mej ännu en dagtur.

Vi har inlett onsdagen med det där magiska morronhumöret vår treåring kan ha som innebar en massa skrik.
Mitt huvud ropar efter kaffe men jag är ändå taggad till å få en bra dag! :)

Hoppas ni med får det! ;)
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards