Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Lisa - 5 februari 2014 22:32

Det blev en bra dag ändå.
Lek på bibblan å sen lek hemma med Angelica å flickorna som kom på ett litet besök! ;)

Å så har jag ägnat 75 minuter åt härlig träning på motiva. ;)
Rensat huvudet å kämpat för fullt! ;)
CXworks å spinning. Bra kombo det där! ;)

I morron är det fullt ös igen.
Möten, behandlingar å jobb.

Bara två dagar kvar tills jag blir förflyttad å ska börja lära in en nu arbetsplats.
Jag är taggad, å hoppas att nytändningen ska komma i å med detta. ;)

Men först blir det en god natts sömn här hoppas jag.
Kram å natti natti! ;)

Av Lisa - 5 februari 2014 11:50

Vi behövde tvunget till CG för å köpa middag.
Å vad gör jag?
Chansar på ett besök på bibblan.
Än så länge går det bra.
Förhoppningsvis fortlöper det så.
Jag behöver det i dag.
Lite flyt i en värld fylld av kaos å oreda.
Ingenting är som det har varit, å just nu känns det som jag förlorat allt som varit jag.
Tack å lov för mina killar, som trots allt ger mej den energin jag kan få!

(Om jag har en sämre dag?
Jomenvisst.
Nu igen. :()

Av Lisa - 5 februari 2014 10:00

Satans helvetets jävla skit. :(


Att allt bara kan bli så fel ibland(eller ofta. :()

Frukosten bestod av bråk med en treåring som tror att han kommer undan med precis vilket beteende som helst å att skrik är lösningen på alla problem.

Han vägrade både äta å lyssna å tillslut gav jag upp å ställde in alla roligheter vi hade planerat.



Hur gärna jag än vill blir det bara katastrof å försöka dra in en snart vrålhungrig unge på bibblan tillsammans med en mamma som är besviken å ledsen.

Vad gör jag för fel jämt? :(

Av Lisa - 5 februari 2014 08:48

Onsdag å lediga.
Det firades med en sovmorron till halv åtta efter en relativt lug natt. :)

Barnen är tillräckligt friska för bege sej ut bland folk(en envis hosta dröjer sej tyvärr kvar, men det kan ju hålla på i veckor. :().
Det blir en tur till bibblan i stan som planerat. :)

Men först lite frukost! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards