Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Lisa - 27 januari 2014 21:09

Ja hej på er. :D

Om jag var pigg i eftermiddags så vill jag lova att mina barn var raka motsatsen.

Från klockan fyra var det knappt annat än skrik å gråt å bråk.

 

Försökte mysa en stund i soffan.

Men det slutade med krig för bägge pojkarna skulle helt plötsligt ligga hos mej?!

Det brukar bara va pappan som gäller annars, men ska man bråka så ska man. :P


Efter barnen somnat blev det ett träningspass för min del. 45 minuter å så en dusch på det.

Perfekt timeing så jag kunde undvika gillestugan under hela timmen som kanal 5 visade tjommarna från Ullared på nån ny resa.

Min kära make är exalterad. Jag? Not so much.   

Martin fortsätter sin tv-kväll med att sova till Svenska Hollywood-fruar(inte heller mina favoriter precis. :P) så jag tänker surfa runt lite sen ska jag lägga mej. Igen känns det som.

Dagarna går så sabla fort..

 

I morron ska jag jobba långdag å sen på vinlotteri-träff hos Sandra. :)

 

Det kan bli lite tajt, men vi hörs såklart. :D

Kram å gonatt!

Av Lisa - 27 januari 2014 15:45

Tända ljus i vintermörkret.
Å för första gången på evigheter så känner jag inte för å bara gå å lägga mej efter jobbet! :D

Viggo har en kompis här å de spelar spel för glatta livet medan Leo hejar på å det blir kycklingpaj till middag! :)

Älskade, saknade livsglädje.
Är du äntligen på väg tillbaka..? :)

Av Lisa - 27 januari 2014 06:05

Tidig start i dag(å fyra dagar framåt.
:().
Barnen börjar veckan med morron-skrik å jag laddar för å skotta mej ut från uppfarten å sen ta sats upp för backen för å ta oss till jobb å dagis.
;)

Hoppas ni får en bra dag hörrni!
Hörs senare!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards